PLUS ZERO

1. Data: 2007-08-13 10:35:11

Temat: PLUS ZERO
Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia

Śniło mi się, że patrzę w lustro, a w lustrze widzę siebie
śniącego, że patrzę w lustro, a w lustrze widzę siebie
[...]
... ... ...
a na samym dnie zobaczyłem PLUS ZERO o symbolu +0.
pytanie:
Czy Ktoś umiałby wytłumaczyć mnie ten sen na jawie? ;D

AGEOMETRETOS MEDEIS EISITO

Mądrość nie jest towarem - reklamuje się SAMA. ;-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na pl-sci-matematyka
~>°<~

2. Data: 2007-08-13 13:12:44

Temat: Re: PLUS ZERO
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 11:35, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
> śniącego, że patrzę w lustro, a w lustrze widzę siebie
> śniącego, że patrzę w lustro, a w lustrze widzę siebie

Eee nic strasznego, reminiscencja z gabinetu luster.
I tak nieźle, że nie zniekształcały ;-)

> a na samym dnie zobaczyłem PLUS ZERO o symbolu +0.
> pytanie:
> Czy Ktoś umiałby wytłumaczyć mnie ten sen na jawie? ;D

Na samym dnie czego?
A pewien jesteś że nie było to 0+, tylko +0? :-)

"To ci problem jest dopiero, do trzynastu dodać zero!"

Może to jakaś regresja do czasów dzieciństwa...
:-)

3. Data: 2007-08-13 19:46:07

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 12:35, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:
> pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
>

> patrzę w lustro, a w lustrze widzę siebie
> śniącego...

Śnić z otwartymi oczami, by widzieć siebie (śniącego) w lustrze - to
całkiem możliwe. Więc może tylko to lustro było urojone, może tylko
lustro przyśniło się Panu?
Wszystko ma swą część rzeczywistą i część urojoną, ot, życie, życie...
:-)
PS. Jeśli to się powtórzy, proszę spróbować od razu przejść na drugą
stronę lustra, to się Pan obudzi i skończy się na jednym odbiciu, choć
w sumie... nie gwarantuję niczego... bo to może być groźne w skutkach
- takie przebudzenie po tamtej stronie...
;-P

4. Data: 2007-08-13 19:49:49

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 20:46, i...@w...pl wrote:

> - takie przebudzenie po tamtej stronie...

Alicja w krainie czarów.

5. Data: 2007-08-13 19:54:42

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 21:49, a...@g...com wrote:

> Alicja w krainie czarów.

No właśnie, bo czasem trudno wrócić... więc żeby nie było potem na
mnie, że nam ksRobaka wcięło!
;-P

6. Data: 2007-08-13 19:56:36

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 20:54, i...@w...pl wrote:

> No właśnie, bo czasem trudno wrócić... więc żeby nie było potem na
> mnie, że nam ksRobaka wcięło!
> ;-P

No ja nie wiem czy ksRobak nie ma robaczywego umysłu... an tyle, że
obojętne czy go wcięło, czy nie!
:-)

7. Data: 2007-08-13 19:58:46

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 21:54, i...@w...pl wrote:

> No właśnie, bo czasem trudno wrócić... więc żeby nie było potem na
> mnie, że nam ksRobaka wcięło!
> ;-P

A z tym "PLUS ZERO" to niezła zagwozdka; może po prostu tam kończył
się ten sen... a zaczynała jawa - ta po drugiej stronie ostatniego
lustra. Wow, dobrze, żeś Pan nie przeszedł na drugą stronę tego
właśnie!!! Ta jawa to już mogła być w następnym wcieleniu...

8. Data: 2007-08-13 20:02:25

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sie, 21:56, a...@g...com wrote:

> No ja nie wiem czy ksRobak nie ma robaczywego umysłu...

Robaczywe umysły są czasem najzdrowsze do konsumpcji - jak jabłka, nie
skażone chemią...

9. Data: 2007-08-14 07:26:06

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lajkonix" <l...@o...pl>
> <a...@g...com>
s.com...

> Sennik staroceltycki:
> słowa kluczowe: śnić, lustro, zero, dno:
>
> "Śnić że się patrzy w lustro, a w lustrze widzieć siebie
> śniącego, że się patrzy w lustro, a w lustrze widzieć siebie
> śniącego, że się patrzy w lustro, a w lustrze widzieć siebie
> śniącego, że się patrzy w lustro, a w lustrze widzieć siebie
> śniącego, że się patrzy w lustro, a w lustrze widzieć siebie
> śniącego, że się patrzy w lustro, a w lustrze widzieć siebie
> ... ... ...
> a na samym dnie widzieć PLUS ZERO o symbolu +0 =

> [...]

Właściwie ten mój sen o lustrzanym odbiciu lustrzanego odbicia
jest podobny do perspektywy podkładów kolejowych, gdy człowiek stoi
na torach i patrzy na horyzont. Złudzenie, że podkłady są coraz krótsze
i coraz mniejsze są odległości pomiędzy nimi - JEST tak prawdziwe, że
aż trudno uwierzyć własnym oczom, idąc po tych podkładach, że te
które z daleka wydawały się krótsze - gdy znajdziemy się w ich zasięgu
to okazują się TAKIE SAME, a krótszymi okazują się być te, których
uprzednio nie było widać.
A dlaczego nie było widać?
ha!
Właśnie dlatego, że wtopiły się w PLUS ZERO, które w przypadku oka
podyktowane jest czułością i rozdzielczością.
Umysł nie ma takich ograniczeń i potrafi postrzec ostatni podkład
nieskończonych torów. Dalej są już wyłącznie podkłady urojone, które
staną się rzeczywiste gdy znajdziemy się właśnie tam: w świecie urojeń. :-)
ahoj przygodo.
Zapraszam na wędrówkę po świecie urojeń, zmyśleń, fantazji, wygłupów
i niczym nie skrępowanej swobody myśli, WOLNEJ myśli - niczym
nie ograniczonej, bowiem myśli nie da się ująć w cugle.
To filozofia.
Filozofia mądrości, znana od starożytności CECHA odróżniająca ludzi
od zwierząt.
Tak. :-)

10. Data: 2007-08-14 08:56:45

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 14 Sie, 09:26, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:

> A dlaczego nie było widać?
> ha!
> Właśnie dlatego, że wtopiły się w PLUS ZERO, które w przypadku oka
> podyktowane jest czułością i rozdzielczością.

To jest horyzont - po prostu... czyli coś, co się przesuwa tym dalej,
im dalej wędrujemy. Bez tego człowiek nie chciałby poznawać niczego
nowego :-)

> [...]
> nieskończonych torów. Dalej są już wyłącznie podkłady urojone, które
> staną się rzeczywiste gdy znajdziemy się właśnie tam: w świecie urojeń. :-)

Czyli w części urojonej naszego bytowania ...

> [...]
> To filozofia.
> Filozofia mądrości, znana od starożytności CECHA odróżniająca ludzi

Tak :-)

Re: psychosynteza - cz. 1
Z KUCHNI
"Czułe słówka"
Re: Proszę o radę - trauma w dzieciństwie
psychosynteza - cz. 1