PN-EN 834,835

1. Data: 2004-09-27 06:24:20

Temat: PN-EN 834,835
Od: "szymwlod" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratuknku!!!
Jeśli koś ma dostęp do Polskiej Normy EN 834 i EN 835 to proszę o przesłanie
lub podanie miejsca w internecie gdzie można ją spotkać. Ja szukałem ale bez
skutku.Pomocy.

1. Data: 2004-09-27 06:58:39

Temat: Re: PN-EN 834,835
Od: "Adam" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szymwlod napisał(a) w wiadomości news:cj8btr$rg9$1@nemesis.news.tpi.pl co
następuje:
> Ratuknku!!!
> Jeśli koś ma dostęp do Polskiej Normy EN 834 i EN 835 to proszę o
> przesłanie lub podanie miejsca w internecie gdzie można ją spotkać. Ja
> szukałem ale bez skutku.Pomocy.

Z normami jest taka sprawa, że jeżeli ci jej ktoś nie udostępni to raczej
nie znajdziesz - instytucje zajmujące się normami żyją z ich sprzedaży a na
każdej jest info że kopiowanie jest nielegalne.

--
Adam
"Nigra et amara - taka jest najlepsza!"

Czynsz za poddasze
Jaka faba
Kuchnia murowana
Re: AGD firmy gorenje.. bede zalowal?
Żel do prania w szufladzie na proszek - jakie konsekwencje ?