[PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?

271. Data: 2007-11-08 13:55:27

Temat: Re: [PODSTAWOWKA] Panstwowa czy prywatna?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgv4a4$g5s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To ja jestem nad wyraz rozwinięta zawodowo :), bo mam trzy zawody i
> jeszcze pracuję w instytucji finansowej, która nijak się ma do moich
> kwalifikacji zawodowych (tzw. wyuczonych) :P

No to tym bardziej powinnaś przeć w kierunku wychowywania innych :-)

Qra

272. Data: 2007-11-08 13:56:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgv47j$bqk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co? słowo "tendencyjny"?, czy wypowiedzi nauczycielek?

Twoje stanie.

Qra,

273. Data: 2007-11-08 13:56:46

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgv398$8ie$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie, chyba, że mówisz o 2 miesiącach urlopu, który mają nauczyciele - to
> tak.

Drogie dziecko,
1. sprawdź ile ma "normlany" pracownik urlopu.
2. nauczyciele szkół prywatnych są zatrudniani na podstawie "normalnych"
umów o pracę, a nie na podstawie KN, a ponieważ są zatrudniani na 10
miesięcy, podczas których tak niebałdzo mogą wykorzystać przysługujący im
urlop, to są po prostu z niego okradani.
Tak w skrócie i generalizując.

Agnieszka

274. Data: 2007-11-08 13:57:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:fgv4i3$gph$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ha, poczytaj ten flejmik jeszcze raz ;)

Nie lubię dużo czytać. Wzrok się męczy. Mózg przegrzewa.

Qra ;-)

275. Data: 2007-11-08 13:57:23

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Jakie związane ręce? O czym koleżanka pisze tu w ogóle? To właśnie
> szkoła prywatna często ma związane ręce, bo jak postawi złe oceny albo
> nie przyjmie w naborze odpowiedniej ilości uczniów, to nie poradzi
> sobie finansowo. A państwowa zawsze sobie poradzi, o ile nie zrobią
> jakiejś reformy znowu. Pewnie, że są szkoły prywatne, które nie mają
> takich problemów,

Ja piszę o renomowanych szkołach prywatnych.

> A tak BTW, to powiedz, czy ci Twoi koledzy-nauczyciele stali się o
> niebo lepszymi nauczycielami z chwilą zmiany pracy? W szkołach
> prywatnych i państwowych uczą tacy sami nauczyciele, uśredniając
> oczywiście.

Tylko, że nie każdy nauczyciel zostanie przyjęty do takiej prywatnej szkoły
właśnie dlatego, że nie każdy jest dobrym nauczycielem.
Pozdrawiam
Teli.

276. Data: 2007-11-08 13:58:25

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Nie rozśmieszaj mnie, Teli. Takie wyjazdy językowe organizowane są od
> dawna, przynajmniej jak ja pracowałam 7 lat temu, to już były i nie
> ma w tym nic odkrywczego. Mówiłam, że dużo zależy od dyrekcji.

U nas w szkołach państwowych nic takiego nie ma miejsca.
Teli.

277. Data: 2007-11-08 13:59:43

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> A wiesz, że to jest ich jedyny urlop? Że sobie nie mogą na wyjazd w
> listopadzie na Seszele wziąć, bo taka ich naszła ochota?

Jak mnie by naszła ochota na dwumiesięczny urlop w lipcu i sierpniu to też
mogłabym sobie tylko pomarzyć.
Teli.

278. Data: 2007-11-08 14:01:01

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niemożliwe?! Ktoś chwalił szkołę prywatną?!

Tak. Chyba pierwsze liceum prywatne utworzone w Warszawie.

Wiec winę zwalono na szkołę?

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

279. Data: 2007-11-08 14:01:42

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). pisze:

> Chociażby szkolenia w zakresie psychologii i pedagogiki dziecięcej,

No to wyobraź sobie, że ja jako młody, świeżo zatrudniony nauczyciel
byłam na całym cyklu szkoleń z zakresu psychologii dziecięcej,
asertywności, radzenia sobie w trudnych sytuacjach z uczniami itd. (cały
cykl pod nazwą "szkolenie dla młodych nauczycieli") w
_państwowej_szkole_. Rozpoczęłam wtedy pracę w prywatnej, gdzie nawet
przez myśl nikomu nie przeszło zrobić jakiekolwiek szkolenie, mimo że
tam 90% to byli młodzi nauczyciele.

Naprawdę zorientuj się lepiej w sytuacji, zanim zaczniesz bzdury wypisywać.

Pozdrawiam
Ewa

280. Data: 2007-11-08 14:03:34

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Hm... Wszystkich wszystkich?

Tak.

> Wynagrodzenie za przepracowany czas jest takim samym kosztem jak i to
> wypłacone za urlop.

Ale nie dwumiesięczny.

> Byłyby inne.

> Może nie mają innego wyjścia?
> W mojej wsi prywatne szkoły szukają nauczycieli częściej i dłużej.
> Prawda że dziwne?

W ogóle nie dziwne, bo mają wymagania.

W mojej wsi również nauczyciele szukający pracy
> wolą jednak państwowe. Prawda że dziwne?

Nie, bo tam łatwiej dostać pracę.

Jacyś się decydują, i wcale
> niekoniecznie z powodu, ze im prywaciuch

Zaczynam się czuć jak w PRL -"prywaciuch"? Qra wyluzuj.
Teli.

trochę OT do Warszawiaków
Bańki a pójście do szkoły
zdjecie do omówienia-lie kosztuja dzieci!!!!!
Re: pierwsza wizyta uniemowlaka?!
kapelusz na heeloween - szukam pomysłu.