POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)

21. Data: 2001-10-09 19:29:20

Temat: Re: POGOTOWIE -skandaliczne zachowanie- Gdzie zlozyc skarge? (dlugie)
Od: p...@a...gda.pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

> po pierwsze - guzik Cie obchodzi w jakim kraju mieszkam...
> po drugie - nie - nie mamy tutaj dyspozytorek, ktore 3 razy z rzedu
> slyszac tego samego klienta po prostu sie rozlaczaja - to jest po
> prostu szczyt chamstwa!
> niby jakie to ma znaczenie? zaraz nasmarujesz cos o tym kraju i
> powiesz, ze jest jeszcze gorzej niz w Polsce? hm... ludzie to
> niestworzone rzeczy wymyslaja zeby tylko sie podniesc na duchu...

OK, wycofuje sie z dyskusji z toba. Siedzisz za granica, nie znasz sytuacji
swojego odpowiednika pogotowia, krytykujesz i obrazasz jakas polska
dyspozytorke pogotowia i doktora. Jak ci sie to nie podoba, to wroc do kraju
i naprawiaj sytuacje wlasnymi rekami. Wemigrowales i sie madrzysz,
korzystajac z gotowego. Wydaje mi sie, ze nie masz prawa do obrazania ludzi,
ktorzy zostali. Zrozum, ze tu w kraju jest troche pod gorke.

Piotr

22. Data: 2001-10-09 22:10:37

Od: JJ <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Oct 2001 21:29:20 +0200, p...@a...gda.pl (Piotr) wrote:

>OK, wycofuje sie z dyskusji z toba.

no tak... piszesz, ze sie wycofujesz a zaraz po tym prawisz mi kolejne
kazanie... na Twoim miejscu zrezygnowalbym z "babskiej logiki"
rozmawiajac z mezczyzna...

>Siedzisz za granica, nie znasz sytuacji
>swojego odpowiednika pogotowia, krytykujesz i obrazasz jakas polska
>dyspozytorke pogotowia i doktora.

nikogo personalnie nie obrazam... krytykuje jedynie pewne zjawiska...

>Jak ci sie to nie podoba, to wroc do kraju
>i naprawiaj sytuacje wlasnymi rekami. Wemigrowales i sie madrzysz,
>korzystajac z gotowego.

nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz... widac dla Ciebie jak ktos
mieszka poza granicami Polski to musial wyemigrowac bo mu w kraju bylo
za ciezko... tak?

>Wydaje mi sie, ze nie masz prawa do obrazania ludzi,
>ktorzy zostali. Zrozum, ze tu w kraju jest troche pod gorke.

niektorym zawsze jest pod gorke... niezaleznie od miejsca
zamieszkania... a mi nigdy nie bylo pod gorke...

23. Data: 2001-10-10 06:22:22

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JJ <j...@k...net.pl> wrote in
> niektorym zawsze jest pod gorke... niezaleznie od miejsca
> zamieszkania... a mi nigdy nie bylo pod gorke...

Znać.

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

24. Data: 2001-10-10 06:23:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Oct 2001, Dariusz wrote:

> alez pogotowie taka identyfikacje zawsze mialo,
> tak jak straz pozarna, policja, ...

nie mialo

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

25. Data: 2001-10-10 08:00:55

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie wszystkich grupowiczow!

Serdecznie dziekuje ze wszystkie posty w mojej sprawie.

Postanowilem jednak zlozyc skarge na ta Pania Dyspozytorke, poniewaz nadal
uwazam, ze rzucanie sluchawka przy kilkakrotnym wzywaniu pomocy przez ta sama
osobe, brak chceci udzielenia jakiejkolwiek pomocy, wskazowek i nie podanie
swoich danych przy kilkunastu prosbach zasluguje na potepienie.

Zdobylem namiary na Pana Dyrektora szpitala, w ktorym miesci sie Pogotowie i do
niego bede kierowal odpowiednia korespondancje w tej sprawie.

Jednak i tak uwazam, ze niewiele to zmieni, ale przynajmniej bede mial czyste
sumienie.

Chcialbym rowniez przypomniec, ze sama opieka w szpitalu byla naprawde na b.
dobrym poziomie (dobrze, ze chociaz to)

Serdecznie wszystkich pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za wszystkie maile

Pawel Reichelt

p.s. Panow z karetki tez pytalem jak ta Pani dyspozytorka z pogotowia sie
nazywa i oni nie wiedzieli (dziwne, skoro jest tam sama (jak twierdzila) i
przeciez ona im podaje adresy kazdej interwancji)
p.s.2. Dziewczynie tez sie cos przypomnialo, ze jak jechali karetka to Panowie
byli nieszczesliwi, ze nie moga obejrzec wlasnie emitowanego meczu Polska-
Ukraina. I caly czas powtarzali, ze sie nacpalismy i zawracamy im glowe. Co NIE
BYLO OCZYWISCIE PRAWDA, gdyz z tego co powiedzial lekarz to byla to reakcja po
lekach, ktore moja dziewczyna od jakiegos czasu bierze pod kontrola lekarza. Na
miejscu po badaniach wykryli w jej moczu slady krwi (ale to oczywiscie na
marginesie).

26. Data: 2001-10-10 08:31:17

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Oct 2001 r...@p...onet.pl wrote:

> Zdobylem namiary na Pana Dyrektora szpitala, w ktorym miesci sie Pogotowie i do
> niego bede kierowal odpowiednia korespondancje w tej sprawie.

ile lezala w Szpitalu i jakie bylo rozpoznanie? To tez ma znaczenie.
Zeby bowiem sie nie okazalo, ze np. pogotowie do takiego stanu
w ogole nie musialo przyjezdzac - prosze to takze sprawdzic - to
tak na marginesie.

P.
----

27. Data: 2001-10-10 12:51:48

Od: JJ <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Oct 2001 10:31:17 +0200, Piotr Kasztelowicz

> [...]
>Zeby bowiem sie nie okazalo, ze np. pogotowie do takiego stanu
>w ogole nie musialo przyjezdzac - prosze to takze sprawdzic - to

panie Kasztelowicz... ja doktorem nie jestem... wiec moze nie
rozumiem... prosze mi wiec wytlumaczyc - jaki zwiazek ma "okres
hospitalizacji" z rzucaniem sluchawki przez dyspozytorke?

28. Data: 2001-10-10 12:56:26

Od: JJ <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Oct 2001 10:00:55 +0200, <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>osobe, brak chceci udzielenia jakiejkolwiek pomocy, wskazowek i nie podanie
>swoich danych przy kilkunastu prosbach zasluguje na potepienie.

dokladnie tak! takich spraw nie nalezy poprostu zostawiac... bo za
jutro ktos inny bedzie mial ten sam problem i moze byc za pozno!

>Jednak i tak uwazam, ze niewiele to zmieni, ale przynajmniej bede mial czyste
>sumienie.

i o to wlasnie chodzi... dzwoniles - zostales zle potraktowany -
zlozyles skarge, czyli zrobiles wszystko co nalezalo zrobic - mozesz
spac spokojnie i nie martwic sie o to, ze jak jutro karetka nie
dojedzie, to bedzie Twoja wina, bo "trzeba bylo interweniowac"!

>Chcialbym rowniez przypomniec, ze sama opieka w szpitalu byla naprawde na b.
>dobrym poziomie (dobrze, ze chociaz to)

no i bardzo dobrze... nie skladasz przeciez skargi na opieke w
szpitalu tylko na dyspozytorke z pogotowia... nie? a niektorzy to
jakos dziwnie lacza te dwie sprawy...

29. Data: 2001-10-10 18:33:34

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dyspozytor nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci, gdyz dziala wedlug
> standardowej procedury, a zgloszenia sa nagrywane.

> alez pogotowie taka identyfikacje zawsze mialo,
> tak jak straz pozarna, policja, ...
> dodatkowo rozmowy sa nagrywane jako dowod

> nieaktualne
> pogotowie identyfikuje rozmowce
> i nikt nie robi zartow.

Chlopie! Przestan sie wypowiadac jak g* wiesz.
Nie dosc ze aktualne jak najbardziej to jeszcze pogowia bardzo chcialby
by mialy takie cuda.

Troche stacji ma nagrywajki ale malo ktora ma telefon z identyfikacja.

A zarty to 95% telefonow na 999!

Daj se luzu bo per* niemilosiernie!

30. Data: 2001-10-11 10:16:49

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

JJ wrote:

> [...]
> rozumiem... prosze mi wiec wytlumaczyc - jaki zwiazek ma "okres
> hospitalizacji" z rzucaniem sluchawki przez dyspozytorke?

Jeśli wezwanie było nieuzasadnione, to dyspozytorka raczej nie zostanie ukarana -
chyba że za nieuzasadnione wysłanie karetki... Przy okazji zaś pogotowie się
zaweźmie,
i dopilnuje, by skarżący opłacił koszty niepotrzebnego wezwania. To w kwestii
odpowiedzi na pytanie JJ, a nie oceny zasadności wezwania karetki.

Leszek

Badanie elektrofizjologiczne z ablacją RF
Problem z ziewaniem
badanie MCG lub HCG
Suplementacja.
Szary nalot na jezyku. Dlaczego?