POKAZOWKA...

1. Data: 2010-02-18 22:17:12

Temat: POKAZOWKA...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bandyci z Izraela zamordowali jednego z obrońców Palestyny.
Tym razem nawet kamuflaż był byle jaki. Dla postrachu.
Trzeba odwrócić ten trend - zacząć likwidować parchów.

PS. Czego chcieli od Papały?

2. Data: 2010-02-19 00:53:30

Temat: Re: POKAZOWKA...
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Bandyci z Izraela zamordowali jednego z obrońców Palestyny.
> Tym razem nawet kamuflaż był byle jaki. Dla postrachu.
> Trzeba odwrócić ten trend - zacząć likwidować parchów.
>
> PS. Czego chcieli od Papały?
==
A jak już zlikwidujesz parchów, to kto będzie nastepny ?

zdarBrat

3. Data: 2010-02-19 11:04:43

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał

> Trzeba odwrócić ten trend - zacząć likwidować parchów.

No to likwiduj! Zamiast truc dupe wez karabin
i zrob to co obiecujesz! No chyba, ze tylko mocny
jestes w gębie.

Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)
SAMA PRAWDA...
DRZAZGA...
W TV...
Dyskusje i rozmowy a wycieczki osobiste