na dobr rano

1. Data: 2010-02-19 09:10:44

Temat: na dobr rano
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://tr.im/ORLS

niektóre są doskonałe :)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

2. Data: 2010-02-19 09:28:00

Temat: Re: na dobr rano
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> http://tr.im/ORLS
>
> niektóre są doskonałe :)

A tam na dole była rekalama "testu podrywania". I zrobiłem i się okazało że
trzeba sms za 5 złociszy wysłac żeby wynik zobaczyć. I nie wysłałem. I przez
to nie wiem jaka jest dla mnie najoptymalniejsza metoda podrywania.
Trenerze - doradź coś ... a jak byś nie mógł doradzić to pożycz 5 zeta
chociaż ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

3. Data: 2010-02-19 09:45:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

chrrrrr..... chrrrrr.....

--

Ten, kto zna trenera, posiada wiedzę.
Ten, kto zna jego żonę, jest oświeconym.

4. Data: 2010-02-19 09:46:53

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> chrrrrr..... chrrrrr.....

... to 10 ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2010-02-19 09:52:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ... to 10 ;)
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

Teraz już wiesz, kto ten test tam umieścił?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

6. Data: 2010-02-19 09:54:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Teraz już wiesz, kto ten test tam umieścił?:-)

Na pewno cb ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

7. Data: 2010-02-19 10:22:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ... to 10 ;)

najoptymalniejsza metoda?
hmmm... na kasę widzę odpada...

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!

8. Data: 2010-02-19 10:28:28

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> najoptymalniejsza metoda?
> hmmm... na kasę widzę odpada...

i to z założenia !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2010-02-19 10:36:44

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> i to z założenia !

tylko ustalmy - ty chcesz podrywać czy zostać poderwany?

--

Towarzysz generał. Członek Informacji Wojskowej.
Organizacji "o klasę przewyższającej Gestapo".

http://www.youtube.com/watch?v=aCR_H9Bl2Cc

10. Data: 2010-02-19 10:39:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 19-luty-10, Przemysław Dębski wlazł między psychopatów i wykrakał:

> tylko ustalmy - ty chcesz podrywać czy zostać poderwany?

Oczywizda, że ja chcę podrywać !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)
SAMA PRAWDA...
DRZAZGA...
W TV...