POLECAM BARDZO

11. Data: 2003-04-20 14:55:19

Temat: Re: POLECAM BARDZO
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chcesz już zaśmiecać grupę spamem, to dodaj w tytule, że to spam a
zaraz potem zapoznaj się ze zwyczajami panujcymi na grupie. Dirko dołącza do
wszystkich swoich postów mądrości życiowe. Po podpisie jak słusznie zauważył
Michał służą jako uniwersalny środek przekazu. Za swój list trafiasz do
moich zakazanych. Szkoda czasu na czytanie wyzwisk....

--
Rafał Wolski

12. Data: 2003-04-20 18:02:18

Od: "marr23" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marr23" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Polecam zakup produktów tej firmy - ja kupiłem i mój dom zmienił swój
wygląd
> zarówno zewnątrz jak i wewnątrz www.republika.pl/figury_ogrodowe

Jeszcze raz ja. Mój powyższy tekst został napisany tylko i wyłącznie z uwagi
że chciałem cokolwiek napisać. Po pierwsze nie chciałem nikogo urazić tym
!!!!!!!
Jeżeli ktos po prostu czuje się tym urażony to przepraszam. Wczoraj po raz
pierwszy wszedłem na grupy dyskusyjne. Nigdy wcześniej nie gościłem na
grupach. Chciałem cos powiedzieć i wyszło nieporozumienie. Sorki

13. Data: 2003-04-20 19:00:34

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupach. Chciałem cos powiedzieć i wyszło nieporozumienie. Sorki
>
>"Idiota" "bezczelny" "idź do psychiatry" - te zwroty to tylko tak sobie Ci
się wypsknęły bo tylko tak sobie pierwszy raz chciałeś napisać na grupę i
wogóle to nieporozumienie? Człowieku, to co napisałeś jest bez nieporozumień
oczywiste i jasno okreslające Twoją osobowość. Nie mnie obraziłeś i nie mnie
Tobie wybaczać, ale czuję wielki niesmak po Twojej "twórczości" a szkoda.
Dziadek

14. Data: 2003-04-20 19:29:12

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierwszy wszedłem na grupy dyskusyjne. Nigdy wcześniej nie gościłem na
> grupach. Chciałem cos powiedzieć i wyszło nieporozumienie. Sorki

Nie jesteś pierwszym "nowicjuszem" wylewającym pomyje na towarzysza
Dirko.Zostań z nami,potrzebujemy nowych twarzy.
Jutro się bliżej przedstaw,opisz swój ogródek,zainteresowania.

Pozdrawia boletus

15. Data: 2003-04-20 19:47:43

Od: "marr23" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
mnie
> Tobie wybaczać, ale czuję wielki niesmak po Twojej "twórczości" a szkoda.

Chciałbym tylko w tym miejscu poruszyc kwestie iż zostałem potraktowany
przez niejakiego Dirko w sposób niezrozumiały i dlatego była to moja taka a
nie inna wypowiedź. Jeżeli ktos pierwszy raz popełnia jakis błąd / chociaż
nie wiem czy cos źle napisałem czy co/ to nie jest to powód żeby mu ubliżać.
Pozdrawiam i zaznaczam że był to mój odzew na Dirko, którego nie rozumiem
dlaczego mi ubliżył. Tak się nie postępuje. Pozdrawiam i jeszcze raz
przepraszam za wulgaryzmy...

16. Data: 2003-04-23 11:33:28

Temat: Re: POLECAM BARDZO -SPAM
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Too old
... podpisuję sie obiema rękami pod tymi słowami
Serdeczności
Ania
PS. nie wiem czy to się wklei pod Twoją wypowiedzią. W każdym razie chodzi
mi o to

"Doszedłem do wniosku ,że najgorszą rzeczą jaką można zrobic to
powiedzieć kłamcy,że jest kłamca , idiocie że jest idiotę , a chamowi że
jest chamem .Prawie na pewno spotkamy się z gwałtownym wybuchem i
wyzwiskami - te osobniki po prostu nie rozumieją co się do nich mówi lub
pisze . Czasem muszą czytać aż pięć razy dane zdanie i dalej nic nie
rozumieją .Dlatego polecam na przyszłość nie trwonić sił na naprawianie
świata i poprawianie ludzi . Oni się nie zmienią - no chyba,że przeżyją
coś w rodzaju katharsis ,ale to bardzo rzadka sprawa."

17. Data: 2003-04-25 05:21:24

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał
wiadomości news:b7ucfe$pas$1@news.onet.pl...
> Dirko dołącza
> do wszystkich swoich postów mądrości życiowe. Po podpisie jak słusznie
> zauważył Michał służą jako uniwersalny środek przekazu.

Dobrze,że nie losowo jak np. Grzegorz ;-)

--
Grupa wzajemnej adoracji akwarystycznej = M&M
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl

18. Data: 2003-04-25 10:36:11

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> wygląd
> >
> Nie masz jakichś innych figur?
> W moim wieku ,w ogrodzie, to nie przystoi....
>
> Moon

To postaw sobie Statułę Wolności. Jest bardzo gustowna i na każdą okazję.
Ja czytając regularnie posty cenię sobie inteligentny acz uszczypliwy dowcip
Dirko, jednak przeczuwałem, że on kiedyś sprowkuje awanturę. Ja też, pracując w
kuźni kapitalizmu, nienawidzę marketingu z całym jego zakłamaniem, ale znam to
środowisko i nie zaryzykowałbym takiej odpowiedzi.
Pozdrawiam wspierająco
Leszek

Kominki ogrodowe
Liliowce na Święta