POLECAM - PAZNOKCIE

1. Data: 2004-02-22 09:14:20

Temat: POLECAM - PAZNOKCIE
Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo polecam preparat do paznokci INGLOT GRO MAX teoretycznie przyspiesza
tylko wzrost paznokci ale w praktyce niesamowicie poprawil kondycje moich
paznokci! nie łamia sie juz nie rozdwajaja sa mocne i szybciej rosna - o
czym zapewnia napis na opakowaniu!
kosztowal mnie jedyne 12 zl co jeszcze bardziej sklania mnie do wystawienia
mu naprawde dobrej opini :)

polecam
Marta

1. Data: 2004-02-22 12:05:46

Temat: Re: POLECAM - PAZNOKCIE
Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paznokci! nie łamia sie juz nie rozdwajaja sa mocne i szybciej rosna - o

kupujesz w zwykłych drogeriach? np w Rossmanie znajdę? jak wygląda
opakowanie? - kolor itp? Ostatnio mam ogromne kłopoty z paznokciami i
chętnie wypróbuję.

Pozdrawiam
Nusia

1. Data: 2004-02-22 14:25:41

Od: Pocieszka <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio mam ogromne kłopoty z paznokciami i
> chętnie wypróbuję.
>
> Pozdrawiam
> Nusia

Ja bym poleciła Merz Special ;-) Co prawda to zestaw witamin i
mikroelementów, ale po kuracji miesięcznej (około 50 zł), przestałam
mieć problemy z włosami (nie wypadają, odrastają szybciej, zdrowsze,
lśniące i przede wszystkim grubsze i silniejsze) a także ten lek
skutecznie zniwelował mój problem ze słabymi i rozdwajającymi się
paznokciami. Stały się bardzo twarde i zdrowe.

Pocieszka

PS. Jestem nowa na grupie, więc witam wszystkich serdecznie ;-))

1. Data: 2004-02-22 16:24:39

Od: "Nusia" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym poleciła Merz Special ;-) Co prawda to zestaw witamin i

odpada, jestem na to uczulona, drapię się jak zapchlony pies i nie zamierzam
więcej tego używać ;)

Nusia

1. Data: 2004-02-22 16:27:10

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czym zapewnia napis na opakowaniu!
> kosztowal mnie jedyne 12 zl co jeszcze bardziej sklania mnie do

Mozliwe ze dobre skoro tak zachwalasz, ale ja niedawno zaczelam uzywac
odzywke ados z wapniem za 4,15zl i jestem z niej rozwniez bardzo zadowolona,
mam ja juz ponad 2 miesiace i uzywam jej jako podklad od kazego kolorowania
paznokci a robie to bardzo czesto bo uwielbiam ;)
paznokcie przestaly sie rozdwajac- rozwarstwiac i sa naprawde bardzo mocne i
bez rzadnych plamek :))
niekazdy tani kosmetyk moze byc gorszy od drozszego

pozdrawiam pieknie
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-02-22 16:49:44

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To fajnie ze znalazlas cos dla siebie!!!

1. Data: 2004-02-22 16:52:44

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> kupujesz w zwykłych drogeriach? np w Rossmanie znajdę? jak wygląda
> opakowanie? - kolor itp? Ostatnio mam ogromne kłopoty z paznokciami i

Ma kształt jak kazdy inglot,w szklanym opakowaniu,mocno rózowy kolor...jest
tylko jeden o nazwie GRO MAX
a do tego dostajesz za darmo pilniczek i patyczek do usówania skorek!!!
kupilam ja w zwyklym malym sklepiku kosmetycznym, mysle ze wszedzie je mozna
dostac!!!

pozdrawiam
powodzenia Marta

1. Data: 2004-02-22 22:09:29

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To fajnie ze znalazlas cos dla siebie!!!

jezeli Cie urazilam to przepraszam nie tak mialo to zabrzmiec =))
ale wiem ze sa niestety dziewczyny dla ktorych 12zl na lakier to troche
sporo ale jezeli jest tego wart tak jak mowisz :) to warto sprobowac

( )''. .''( )
( (Y) )
(..) * * (..)
(''') _'_ (''') KasiaA

1. Data: 2004-02-23 00:13:16

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale wiem ze sa niestety dziewczyny dla ktorych 12zl na lakier to troche
> sporo ale jezeli jest tego wart tak jak mowisz :) to warto sprobowac

nie no cos Ty!!!!!!!!!!!powaznie mowie ze fajnie ze znalazlas cos co Ci
odpowiada bo wiem ile sama mialam problemu ze znalezieniem czegos co mi
przypasuje!!!!
jestem zawsze szczera wiec jak mnie urazisz to nieomieszkam Cie o tym
zapewnic :) hehe
spij spokojnie!!!!
papa
pozdrawiam
Marta

1. Data: 2004-02-25 19:50:47

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a do tego dostajesz za darmo pilniczek i patyczek do usówania skorek!!!
> kupilam ja w zwyklym malym sklepiku kosmetycznym, mysle ze wszedzie je

a kosztuje tyle samo co zwykle ingloty??? :>
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

SPAM
czy korzystałyscie z podkładu lub pudru firmy diadem?
fryzjer w Warszawie
Prosze o porade:-)
Miraculum dla cery tłustej po 25. roku życia:)