POMOC

1. Data: 2000-09-10 23:53:30

Temat: POMOC
Od: "Malina" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie pisze do was w bardzo waznej sprawie ... potrzebuje pomocy, pilnie.
Dnia 15 wrzesnia mam do oddania przynajmniej 30 stronnicowy referat na
poniższe tematy dowiedziałam się o Tym dopiero niedawno ...bo byłam na
wakacjach. nie oddając go na czas mogę nie miec zaliczonego roku. bardzo
lubie ten przedmiot i nie chciała bym go zawalić tym bardziej ze jestem na 1
roku.Jezeli jesteście w stanie mi pomuc była bym bardzo wdzięczna za
jakąkolwiek pomoc....w kazdej formie...W przyszłości mam zamiar zostac
kuratorem sadowym i nawracać zbłąkane owieczki.... PROSZE WAS POMÓŻCIE MI

temat: PODSTAWOWE PROBLEMY PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ
1. Przedmiot i zadania psychologii rozwojowej
2. Pojecie rozwoju psychologicznego i zmiany rozwojowej
3. Kierunki i rodzaje zmian rozwojowych
4. Wlasciwosci rozwojowe, a cechy indywidualne
5. Stadio rozwoju artogenetycznego
6. Mechanizmy i prawo rozwoju
7. Czynniki rozwoju
8. Teorie rozwoju psychicznego

Kontakt: m...@a...pl z góry dziekuje .
Z powazaniem Agnieszka ze Świnoujscia

2. Data: 2000-09-11 01:36:33

Temat: Re: POMOC
Od: Bulsky <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malina wrote:

> Kontakt: m...@a...pl z góry dziekuje .
> Z powazaniem Agnieszka ze Świnoujscia

ooo Melinka :))))) jaki ten usenet maly ;-
)

Bulsky a.k.a bufi
pzdro
--

Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Re: Mam ochote se troche po przytulac z kasia Nowak!