Re: Czy przyjazn jest mozliwa

1. Data: 2000-09-10 23:30:24

Temat: Re: Czy przyjazn jest mozliwa
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

jacob <j...@f...net> napisał / wrote:

> katarzyna nowak wrote in message
> <2...@n...onet.pl

> A jakie znaczenie ma, jak on to nazywa? Wazne jest czym to jest faktycznie.
> Kieruj sie wlasnym rozumem a nie jego.

postaram się. wreszcie jakas sensowna odpowiedz. K

Premier Jerzy Buzek na czacie w WP! <http://czat.wp.pl/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

2. Data: 2000-09-11 08:44:04

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

katarzyna nowak wrote in message
<2...@n...onet.pl

Witaj Kasiu !

Ech... poplatalo sie strasznie. Wiesz ja to widze tak. Jemu jest tak
wygodnie. Jestes w kazdej chwili pod "reka". Nazywa to przyjaznia? Dosyc
dziwna ta przyjazn gdy jedna strona (Ty) daje, a druga (on) bierze. On sie
nie otwiera, a Ty tak. Na dodatek odnosze wrazenie, ze coraz bardziej Ci na
nim zalezy i Twoje uczucia zaczynaja isc w kierunku zakochania. Ciagle go
tlumaczysz przed soba sama, przed prawda. Nie rob tego chocby prawda byla
bardzo gorzka. Jestes wykorzystywana. Z tego chorego - dziwnego ukladu nic
dobrego dla Ciebie nie bedzie, ten uklad nie ma przyszlosci. "Zaplacisz" za
to wysoka cene. Cene uczucia do niego, godnosci wlasnej, zalamania,
"upadniesz". Pomysl o sobie. Badz przez chwile egoistka i zrob to co dla
Ciebie jest dobre. Wiem, ze to trudne bo ciagle masz nadzieje, ciagle
myslisz, ze cos sie zmieni. Nic sie nie zmieni. Bedzie jeszcze gorzej dla
Ciebie. Wszyscy mezczyzni, ktorzy pisali do Ciebie dawali madre rady. Zostaw
go. Bedzie Cie prosil, opowiadal dyrdymaly, mamil... Nie daj sie...
"zamknij" na ten czas. Prosze. Bedzie bolec, ale zrob to dla siebie samej. A
potem nawet krzycz, wyj, klnij, ale zrob to.

Pozdrawiam cieplo
zyczliwa Tobie,

Marlena Lipińska

GG #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

3. Data: 2000-09-11 15:57:24

Od: "Robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Kasiu...
Wczytuje sie w ten caly watek i odnosze wrazenie, ze Ty sie troszke za
bardzo angazujesz w zwiazek, ktory nie wiadomo co przyniesie...
Sprobuj spojrzec na sprawe bez emocji. Poznalas przez internet faceta,
ktory czym predzej chcial sie z Toba spotkac. Naopowiadal Ci przy tym
o swojej dziewczynie, ze jest z nia od osmiu lat, ze... mniejsza o to
zreszta, co on Ci tam jeszcze powiedzial. Ty sie dosc mocno
zaangazowalas, a skad wiesz, czy tego rodzaju "przyjaznie" nie sa jego
sposobem na zycie? Przeciez Ty go nie znasz! Widzieliscie sie kilka
razy, spedziliscie w milej atmosferze kilkanascie godzin, nie znasz
jego przeszlosci, choc moze nie jest ona najistotniejsza, ale naprawde
nie wiadomo czego sie po tym czlowieku spodziewac. Zadaj sobie
pytanie: na ile jestes w nim zakochana?
Sprobuj sama okreslic, czy warto ryzykowac wiazac sie z takim kims...
moze sie myle, ale gdyby z nim bylo wszystko w porzadku, nie
stwarzalby niejednoznacznych sytuacji.
Koledzy rzucili garsc calkiem trafnych uwag - mysle, ze to wszystko
pomoze Ci w podjeciu decyzji, ale nie zapominaj, ze to wlasnie Ty
musisz ja podjac... i to sama.

pozdrawiam

robercikus

4. Data: 2000-09-12 06:12:28

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dzióbek wrote in message <3...@f...onet.pl>...

>Na powaznie sie tak nazywasz?

I w zartach tez.

Marlena Lipinska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

5. Data: 2000-09-13 07:11:35

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamil Dzióbek wrote in message <3...@f...onet.pl>...

>Ze w rzartach to zrozumiale, bo to w koncu smieszne jest. Ale pewnie
>zjechana psyche masz po tym, rybenko.

Znasz to z autopsji.

>Napewno nienawidzisz rodzicow ze
>se z Ciebie takie jaja zrobili. Moze zmienisz sobie imie?

Ja jestem stara jak dinozaur dziecinko Kamilku i przez te miliardy lat
zdazylam poznac i przywyknac do roznego oszolomstwa... rowniez na tej
grupie.

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

Re: Mam ochote se troche po przytulac z kasia Nowak!