POMOCY !! Tlumaczenie z niemieckiego lub rosyjskiego

1. Data: 2004-07-06 21:35:55

Temat: POMOCY !! Tlumaczenie z niemieckiego lub rosyjskiego
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Juz raz dzis pisalam, ale moze zle umiejscowilam moj post (napisalam jako
odpowiedz do postu Lori "[szydelko]Bluzeczka istne cudo...." Pozwalam sobie
napisac do Was jeszcze raz... tak bardzo potrzebuje Waszej pomocy.
Oto czesc mojego wczesniejszego postu"

Nie wiem czy mam sie smiac, czy plakac.... ale zaczelam robic ta
bluzeczke,
z tym, ze nie dla siebie. Robie ja dla mojej 12-to letniej corki.
Mam jednak maly problem i licze, ze jakas Dobra Dusza mi pomoze.
Nie potrafie przetlumaczyc sobie jak wykonac dokladnie tyl bluzeczki (od
tego zaczelam). Nie jestem pewna, ale chyba musze zrobic jakis podkroj
pachy... czy ktoras moze mi przetlumaczyc z rosyjskiego:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=293754
lub z niemieckiego:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=292477

Licze na Wasza pomoc !!

Robie wedlug rozmiaru 34-36. Na razie to wiem tylko tyle, ze musze zrobic
32 rzedy wedlug schematu. Nastepnie mam zostawic po 2 powtorzenia z kazdej
strony i jeszcze 16 rzedow .... ale dalej to zupelnie nie moge sobie
poradzic....
A jesli jakas Dobra Dusza potrafi to przetlumaczyc, to moze i przetlumaczy
jak zrobic przod, zebym sie nie pomylila...?
Prosze ..... pomozcie ...... Moja corka stoi nade mna i pyta sie dlaczego
nie robie.....

Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-07 14:22:02

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba miec pecha,napisalam tlumaczenie ,ale dosyc dlugo mi zeszlo i stronka
sie wylogowala.Musze robic jeszcze raz.Teraz juz zapisuje
LEWY PRZOD
Zrobic lancuszek ze 1070+3o+40cm.Przerobic 23 rzedy/19cm/wg schematu.Po
zrobieniu 1-szego rzedu nalezy zaczac dodawac tak,aby w 19 rzedzie otrzymac
pelny rapport/nie wiem jak to napisac,ale Ty nazwalas to powtorzeniem/
TYL
Zrobic lancuszek ze 127o+1o=46cm i przerobic wg schematu 32 rzedy/27cm/
Dla "projmy"/nie umiem tego przetlumaczyc/zostawic/nie przerabiac/z obu
stron po 2 rapporty i przerabiac jeszcze prosto 16 rzedow/13cm/
Dla "plecowych skosow" zostawic/nie przerabiac/w kazdym rzedzie po 1
rapporcie 4 razy.Nastepnie wykonac kolnierz wg schematu-7rzedow,z ktorych4
ostatnie przerabiac bardzo cienkim szydelkiem,przy czym nalezy zwrocic uwage
na srodek robotki/krzyzyk w kolku/.
Nic nie pisze na temat prawego przodu,wiec pewnie jest to lustrzane
odbicie.Nie wiem jak to tlumaczenie wyszlo,bo nie wiem jak dokladnie
Romaszka przetlumaczyla z niemieckiego/oryginal/ na rosyjski,ale sadze,ze
cos pomoglam.A moze Julcia z Bydgoszczy mnie poprawi. Ada

1. Data: 2004-07-07 15:42:03

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne.....
Musze dokonczyc caly jeden przod (juz niewiele mi zostalo) a nastepnie bede
dalej robic tyl. Nie bardzo w tej chwili wiem jak ten tył zrobic, mysle
jednak, ze gdy bede miala gotowy jeden przod, to juz sobie to wszystko
dopasuje.
Na razie idzie mi dobrze.... a dziewczyny, ktore robia ta bluzeczke, niech
moze sie podziela informacjami, jak Wam idzie.... moze razem ten nieszczesny
tyl zrobimy... :-)

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-07 17:23:20

Od: "malgoha1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilonko myslę, że tył to dla Ciebie będzie po zakończeniu przodu niewielki
problem.Tu masz schemat tyłu (u samej góry)
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=292480
zaznaczony jest strzałkami tzw. raport.Po zrobieniu 27cm.z obu stron
zmniejszasz szerokość pleców z obu stron o dwa "raporty" i potem robisz
jeszcze 16 rzędów.Na skosy ramion zakańczasz 4 x po raporcie.
Małgorzata

1. Data: 2004-07-07 17:45:20

Od: "Lori " <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki serdeczne !! kochane jesteście !
Jeszcze tak mysle.. ale wyglada na to , ze podkroju szyi w niej sie nie robize
względu na tę doszywaną stójke , która ma opierać się na szyi...
Co o tym sądzicie ??
Z pozdrowieniami Lori

1. Data: 2004-07-07 18:06:52

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jeszcze co z tym "kolnierzem" i podkrojem. Wlasnie skonczylam
pierwsza czesc przodu i biore sie za dokanczanie tylu. Mysle, ze zrobie tak
jak pisala Malgosia; 32 rzedy (juz sa gotowe) nastepnie z kazdej strony
zostawiam po 2 motywy i robie kolejne 16 rzedow. Co dalej to zobacze,
przyloze do przedniej czesci i pomysle. Nie mam pojecia co to ma byc :
cytuje z tlumaczenia Ady "Nastepnie wykonac kolnierz wg schematu-7rzedow,z
ktorych4
ostatnie przerabiac bardzo cienkim szydelkiem,przy czym nalezy zwrocic uwage
na srodek robotki/krzyzyk w kolku/." Moze ktos cos wie.....

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-07 20:27:48

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Eureka !no i wreszcie wiem jak zrobić ta nieszczęsna stójkę.Tutaj
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=37367&PhotoID=292479
jest zaznaczony krzyzyk w kółeczku i to jest srodek stójki z tyłu.Robi sie
tylko ostatnie siedem rzędów ze schematu przodu.nie wiem tylko czy to jest
cała szerokość stójki, ale to wam wyjdzie gdy zszyjecie przód i tył.
Małgorzata

1. Data: 2004-07-07 21:49:29

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem.........
Mam juz caly jeden przod i wlasciwie caly tyl, ale chyba z tym moim tylem
jest cos nie tak :-(
(czuje sie jakbym pierwszy raz robila bluzeczke )
Poprawcie mnie..... Robie tył:
Wpierw robie 32 rzedy.
Zostawiam z kazdej strony robotki po 2 powtorzenia i robie jeszcze 16
rzedow.
a dalej nie jestem pewna.... czy w czasie robienie tych 16 rzedow mam w co
4-tym rzedzie zostawiac po 1 powtorzeniu z kazdej strony? Bo tak
zrozumialam.
Czy jeszcze dodatkowo mam zrobic 4 rzedy ?
No i teraz gdzie mam robic ta stojke?
Jak sobie to wszystko tak "na oko" poprzymierzalam do siebie... to zupelnie
nie pasuje :(

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-07 22:32:45

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Nie Ilonko.Po zakończeniu na pachy gdy zmniejszysz szerokość pleców o 4
tzw.raporty( w sumie cztery -2x2)przerabiasz 13 rzędów i musisz zrobić skosne
zakończenie ramion i wtedy zakanczasz każde ramię 4x rapport=jedno
ramię.Raport na schemacie zaczyna sie szescioma oczkami łańcuszka, czyli
powinno się zgadzać bo na ramie potrzeba ok.24 oczek.Schemat stójki
wyjaśniałam w poprzednim poście.Ja to piszę czysto teoretycznie bo nie robie
tej bluzeczki wiec moge się mylic.
Małgorzata

xxx tańczące afrykanki
frywolitki - nowe strony :)