POMOCY- diagnoza Extraskeletal Ewing sarcoma

1. Data: 2007-11-15 09:00:18

Temat: POMOCY- diagnoza Extraskeletal Ewing sarcoma
Od: cardioceras <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku października usunięto bratu mięsaka z przedramienia.
Tydzień temu dostaliśmy wyniki histopatologczne, napisano: W
zestawieniu z wynikami badań immunohistochemicznych obraz
histologiczny nakazuje różnicowanie pomiędzy anaplastycznym mięsakiem
i nowotworemneuroendokrynnym z grupy Extraskeletal Ewing sarcoma".
Co to wszystko oznacza?
Jak to się leczy?
Gdzie szukać pomocy?
Czy są jakieś programy lecznicze, które obejmuja lecenie?

Dziękuje za pomoc.
A.

2. Data: 2007-11-15 21:08:25

Temat: Re: POMOCY- diagnoza Extraskeletal Ewing sarcoma
Od: " turpin" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cardioceras <c...@b...pl> napisał(a):

> Na pocz=B1tku pa=BCdziernika usuni=EAto bratu mi=EAsaka z przedramienia.
> Tydzie=F1 temu dostali=B6my wyniki histopatologczne, napisano: W
> zestawieniu z wynikami bada=F1 immunohistochemicznych obraz
> histologiczny nakazuje r=F3=BFnicowanie pomi=EAdzy anaplastycznym mi=EAsakie=
> i nowotworemneuroendokrynnym z grupy Extraskeletal Ewing sarcoma".
> Co to wszystko oznacza?

To znaczy, że przypadek cokolwiek przerósł patologa, który to oglądał, a ówże
nie miał odwagi się do tego przyznać. Patolog powinien napisać diagnozę, albo
powinien napisać, że diagnozy nie jest w stanie postawić, wyjaśniwszy jasno,
dlaczego. "Nakazuje różnicowanie", ale komu?? W jaki sposób??

Weźcie materiał (w tym koniecznie bloczki parafinowe!) i prześlijcie szybko do
doc. Janusza Rysia z Instytutu Onkologii w Krakowie. Gość zna się na
diagnostyce mięsaków, jak nikt w Polsce.

Szczep. p. zoltaczce a ciaza
alergia u dziecka
wypisanie leku na receptę
Rozruszany zab.