POMOCY-szukam ksiazki logopedia Styczek

1. Data: 2003-06-09 11:28:32

Temat: POMOCY-szukam ksiazki logopedia Styczek
Od: "Centrum" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj e-mail a...@p...onet.pl czy ktos ma moze uzywana ksiazke logopedia
Styczek to niech da mi znac, bardzo mocno jej potrazebuje, chetnie odkupię
:)

1. Data: 2003-06-09 12:54:12

Temat: Re: POMOCY-szukam ksiazki logopedia Styczek
Od: "Teresa" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Centrum" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> :)
> "Logopedia" Styczek jest nieosiągalna.Brak wznowień,gdyż autorka nie
zostawiła praw autorskich.Musisz wypożyczyć sobie z biblioteki i zrobić
ksero, które sporo kosztuje bo książka pokaźna.
Pozdrawiam
Teresa

Badanie kosztów i korzyści aktywności zawodowej
dowód miłości
Żyć wiecznie..
Pytanie do studentów SWPS
historia o woli pewnego człowieka