Doxepin a alkohol

1. Data: 2003-06-09 13:22:14

Temat: Doxepin a alkohol
Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od pięciu dni zażywam doxepin 10 mg, 3 x dziennie. Mam pytanie - czy
zażywając go mogę wypić odrobinę alkoholu. Mam na myśli 1 ~ 2 kieliszki
wytrawnego 10%-go wina? W ulotce nic na ten temat nie pisze.

sebael

1. Data: 2003-06-09 15:25:48

Temat: Odp: Doxepin a alkohol
Od: "FoQs" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

eeeeh.... jak nie ma nic na ulotce to na twoim miejscu chlalbym ile
wlezie... :)

1. Data: 2003-06-09 16:41:58

Temat: Re: Doxepin a alkohol
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SebaeL <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> zażywając go mogę wypić odrobinę alkoholu. Mam na myśli 1 ~ 2 kieliszki
> wytrawnego 10%-go wina? W ulotce nic na ten temat nie pisze.

Tego leku nie wolno łączyć z alkoholem. Informacje te możesz również znaleźć
w internecie. Na ulotce też powinno o tym pisać, napisz do producenta leku,
że mają feler :)
Zajrzy tu np: http://www.lek.med.pl/lek.phtml?id=360&idnlek=1288&m
enu=4

Zdrówko, Madzia

POMOCY-szukam ksiazki logopedia Styczek
Badanie kosztów i korzyści aktywności zawodowej
dowód miłości
Żyć wiecznie..
Pytanie do studentów SWPS