Akceptacja

1. Data: 2003-06-09 13:35:52

Temat: Akceptacja
Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ma ktos jakies sprawdzone sposoby na samoakceptacje?
Jak zaakceptowac siebie samego? Swoje wady i braki?
Jak nie stresowac sie z powodu mysli, ze ktos bedzie mial o mnie zle zdanie?
Po prostu jak to wszystko olac?

[praca pozwala na oderwanie sie od tych mysli ale czy zawsze?]

zamacony.kazoo

1. Data: 2003-06-09 13:45:47

Temat: Re: Akceptacja
Od: "rentoon" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takiego garba bedziesz mial zawsze tyle ze moze sie zmniejszac z czasem
kiedy zaakceptujesz wlasnie to ! ze masz problem z akceptacja samego siebie.
Tego sie nieda szybko zmienic.
Pozatym szczerze polecam Ci trening interpersonalny... dasz sie poznac innym
to poznasz samego siebie.
Poszukaj jakiegos osrodka najlepiej w dobrym zespole ktory zajmuje sie tym
od lat.
Jest taka anegdota na ten temat.
- Jak ty tu mozesz mieszkac i spac- mowi kolega koledze bedac u niego w
goscinie przy marszalkowskiej.
- Tyle tu chalasu i co gorsza tramwaje...
Na to gospodarz odpowiada : jakie tramwaje? o czym ty mowisz :)

Tak wiec taki tramwaj moze do konca zycia jezdzic ci po glowie ale z czasem
czesciowo zapomnisz, czesciowo sie przyzwyczaisz :) glowa do gory... w
mniejszym lub wiekszym stopniu dotyczy to kazdego z nas :)

hej

1. Data: 2003-06-09 15:55:22

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy ma ktos jakies sprawdzone sposoby na samoakceptacje?...

Co ten Fabio Ci zrobil... ;D

Ania
"Siejąc grzeczność, zmieniasz świat!"

Pisząc na priv usuń "CostaM" z adresu

1. Data: 2003-06-09 16:21:13

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ten Fabio Ci zrobil... ;D

On nie ma z tym nic wspolnego:_)

1. Data: 2003-06-09 17:39:05

Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kazoo"

> Jak nie stresowac sie z powodu mysli, ze ktos bedzie mial o mnie zle
zdanie?
> Po prostu jak to wszystko olac?

Oto moja sprawdzona recepta:
Nic nikomu nie jestem winna i nikt nie jest nic winien mnie.
Niczego od ludzi nie oczekuję i nie życzę sobie, aby oni oczekiwali
czegokolwiek ode mnie.

Kasia

--
"Społeczeństwo nie wybacza nikomu wolności."
E. Cioran

1. Data: 2003-06-09 19:36:18

Od: "Annie" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On nie ma z tym nic wspolnego:_)

Dobr, dobra... ;D

1. Data: 2003-06-09 19:48:41

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kazoo" w news:bc22q5$n1i$1@magusz.net napisał(a):

> Jak nie stresowac sie z powodu mysli, ze ktos bedzie
> mial o mnie zle zdanie?

Czy jest jakis czlowiek (nie musi nadal byc wsrod zywych), ktorego
dazysz sporym szacunkiem, o kim myslisz bardzo dobrze? Jesli tak, to czy
tego czlowieka wszyscy ludzie postrzegali tak jak Ty? Czy on nie mial
zadnych przeciwnikow? Podobnie w druga strone - czy jest jakis czlowiek,
na temat ktorego masz jak najgorsze zdanie? Czy tego czlowieka potepiaja
absolutnie wszyscy ludzie? Czy nie mial on ani jednego zwolennika?

Jesli na 2, 3, 5 i 6 pytanie odpowiedziales "tak"... to bede szczerze
zdziwiony. Ja bowiem nie znam nikogo takiego. Co w zwiazku z tym? Jesli
masz ochote walic glowa w mur, to Twoj wybor. Mozesz wiec dalej
stresowac sie tym, ze woda jest mokra, a ogien parzy. Jesli jednak
szkoda Ci glowy - posluchaj co zarzuca Ci druga osoba. Zastanow sie, czy
ona ma racje. Jesli uznasz, ze tak - uporaj sie z wada. Jednoczesnie
miej swiadomosc, ze co prawda osoba, ktora Cie krytykowala, bedzie miec
lepsze zdanie na Twoj temat niz miala wczesniej, ale osoba, ktora
wczesniej dobrze sie na Twoj temat wypowiadala najpewniej stwierdzi, ze
zmieniles sie na gorsze. Nie staraj sie wiec dogodzic innym, bo to jest
syzyfowa praca. Staraj sie dogodzic samemu sobie. A jesli uznasz, ze
sobie jestes w stanie dogodzic tylko przez wtoczenie tego glazu na
szczyt, to... zycze dobrej zabawy.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-06-09 20:07:33

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rentoon" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> mniejszym lub wiekszym stopniu dotyczy to kazdego z nas :)

Nio.. :-)
Nie pierwszy to już taki post tutaj.
Wielu ludzi zbytnio sie przejmuje opinią innych,
i zbytnio zwraca uwagę na to co wydaje mu się nie takie jak być powinno.
No body's perfect! ;-) (czy jak to się tam pisało ;-)

m.

1. Data: 2003-06-09 23:14:40

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kazoo <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bc22q5$n1i$...@m...net...
> [...]
> Po prostu jak to wszystko olac?
>
> [praca pozwala na oderwanie sie od tych mysli ale czy zawsze?]

Ja znam - praktykowanie cnót.
Niezawodnie podnosi samoocenę i jest zawsze dostępne.
Znany już przez starożytnych Greków.
Platon - cnoty kardynalne - środek na jak najdłuższe i jak najszczęśliwsze życie.

Tomasz Kwiecień
http://www.tkwiecie.prv.pl

[Prodigy - The Castbreeder - Disco To Face]

1. Data: 2003-06-09 23:53:53

Od: "Kalessin" <k...@j...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!

Cześć

> Czy ma ktos jakies sprawdzone sposoby na samoakceptacje?

Chyba tak, skoro siebie akceptuję to w jakiś sposób musiałem to zrobić ;)

> Jak zaakceptowac siebie samego? Swoje wady i braki?

Czy jest coś co akceptujesz? Jeśli tak to super, ponieważ są sposoby aby to
zgeneralizować również na swoją osobę.

> Jak nie stresowac sie z powodu mysli, ze ktos bedzie mial o mnie zle
zdanie?

a co byś chciał zamiast tego?

> Po prostu jak to wszystko olac?

Ktoś by mógł powiedzieć "poprostu OLEJ TO!" ;) ja Ci powiem inaczej
"Spróbuj bezskutecznie się powstrzymać przed olewaniem tego" ;)

> zamacony.kazoo

niezamaco Kalessin

Doxepin a alkohol
POMOCY-szukam ksiazki logopedia Styczek
Badanie kosztów i korzyści aktywności zawodowej
dowód miłości
Żyć wiecznie..