POMOCYYYY

1. Data: 2005-02-17 12:43:36

Temat: Re: POMOCYYYY
Od: "mhm" <m...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
news:cv1rn7$a2p$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Coś co może fajnie wyglądać, nieźle smakować i do tego nie
> dużo kosztować (wiem, sporo wymagań) aha no i jeszcze jedno, musi być
łatwe
> albo przynajmniej nie trudne w przygotowaniu, bo niestety moje
umiejętności
> kulinarne są dość ograniczone. :) A może znacie jakąś fajną stronkę z
> przepisami ??
>
> Bardzo bym prosiła o szybką pomoc, mam czas do 20:00 :)

poza wspomnianym już tutaj spaghetti i naleśnikami (ja bym była bardzo
zadowolona, jakby mnie ktoś jednym z w/w uraczył :), można jeszcze:

- placki ziemniaczane
- ryż zapiekany z jabłkiem
- wszelkiego rodzaju zapiekanki makaronowe lub ziemniaczane "na winie"
(czyt. co się nawinie do zapiekanki);
- krokiety z naleśników np. z nadzieniem jajecznym (jajka drobno +
posiekany szczypiorek + odrobina majonezu, sól, pieprz - powinno być dość
pikantne);
- wszelkiego rodzaju tosty "na winie" :))
- ktoś kiedyś podawał tutaj przepis na fajne kotlety ziemniaczane nadziewane
żółtym serem, z sosem pomidorowym lub grzybowym - pogooglaj,

pozdrawiam,
mhm

1. Data: 2005-02-17 13:05:26

Od: "Iza" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jejku tyle tych pomysłów daliście, że nie wiem już teraz kompletnie co
wybrać.

Co do wypowiedzi "plitkina" to :)
Jeśli chodzi o ten feminizm to jestem zdania, że każdego nawet najbardziej
leniwego misia trzeba czasem dokarmić :) Poza tym mi naprawdę sprawia
ogromną radość zrobienie mu miłej niespodzianki :P

A jeśli chodzi o mój wybór to rozważam coś w stylu naleśniki z serem białym
i rodzynkami i do tego wszystko polane czekoladą :) mniaaam ale to na
deserek raczej :)

Spodobał mi się pomysł na: "2. Mozna zrobic super makaron (wiorki, uszka czy
spiralki) + sos
pomidorowo-czosnkowy + miesko mielone (dobrze drobiowe do tego idzie)"

Ale zastanawiam się jak by tu zrobić jakis dobry sos czosnkowy ( mój miś go
uwielbia)samemu,

Hmm wyjdzie coś ala Lasagnie :P ale ok chyba się skuszę na to :)

Co myślicie o takim doborze ?? :P

Pozdrawiam, Iza

1. Data: 2005-02-17 13:23:58

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak lubi czosnek - to zrob mu makaron z sosem czosnkowo-pomidorowym!

Bardzo latwo - kupujesz przecier pomidorowy (wlasnie przecier, nie
koncentrat), bo pomidory teraz sa bez smaku, meiszasz to z czosnkiem
wycisnietym i przyprawy wg gustu (bazylia dbrze do makaronu idzie).

1. Data: 2005-02-17 13:28:57

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

plitkin wrote:
> czy kobieta, tylko odrazu wyzwano tamtych gosci od leniow,
> "szowinistycznych swin" i innych podobnych :-) I powiedizano zeby
> KOBIETA sie z takimi nie zadawala i ich nie dokarmiala.

Czy warto coś takiego wywlekać po tym, jak Magda _przeprosiła_ za
niezrozumienie?
Ania

1. Data: 2005-02-17 13:40:50

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy warto coś takiego wywlekać po tym, jak Magda _przeprosiła_ za
> niezrozumienie?

Nie warto. Ale zobacz czy tamta sytuacja byla nauczka dla grupu czy nie?
Poczytaj odpoweidzi na pytanie Izy. Na pierwsze 4 odpowiedzi 1 calkowicie
bez sensu - tylko "feministyczne" podpuszczanie, 2 - podpuszczanie z jakas
odpowiedia i 1 normalna.
Czy uwazasz to za OK? Czy Iza kogokolwiek pytala o zdanie dot. tego czy ma
gotowac facetowi obiad czy nie?
A wracajac do tamtej sytuacji - faktycznie magda przeprosila i to dla niej
SUPER DUZY PLUS :-)

1. Data: 2005-02-17 18:18:27

Od: "Ula" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> 9. JEzeli chcesz go zaskoczyc milo - zrob czenaki (szukaj w archiwum
moich
> postow i bozenki z wilna). Nie bedzie to drogie na 2 osoby, ale napewno
> nietypowo.
Witaj. Mam ogromną prośbę.Czy mogłabyś podać przepis na tę potrawę.
Niestety nie dałam rady wygooglować.
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2005-02-17 18:28:11

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula" wrote in message news:cv2n5e$s7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
| moich
| Witaj. Mam ogromną prośbę.Czy mogłabyś podać przepis na tę potrawę.

Ja nie plitkin, ale jestem w temacie ;)
Czenaki sa tu: http://tiny.pl/hh23

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

1. Data: 2005-02-17 18:45:50

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj. Mam ogromną prośbę.Czy mogłabyś podać przepis na tę potrawę.
> Niestety nie dałam rady wygooglować.

nie, nie, nie!!!!
nie, nie, nie
nie, nie, nie
nie, nie, nie

Raczej "MOGLBYM"! :-)))

To podam linke: http://tinyurl.com/5ep6b
Tam musisz od poczatku przesledziec post i zobaczysz.

1. Data: 2005-02-17 20:32:00

Od: "Ula" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie plitkin, ale jestem w temacie ;)
> Czenaki sa tu: http://tiny.pl/hh23
>
> Bożenka z Wilna :-)
> słoneczna miodzio dziewczyna
> http://kuchenna.host.sk

Dziękuję pięknie. :-)))

1. Data: 2005-02-17 20:33:07

Od: "Ula" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Raczej "MOGLBYM"! :-)))
>
> To podam linke: http://tinyurl.com/5ep6b
> Tam musisz od poczatku przesledziec post i zobaczysz.

Dziękuję. I bardzo, ale to bardzo przepraszam za pomyłkę.
Pozdrawiam Ula

Krucha piana - jak?
Dlaczego nie wychodzi ciasto?
hortobagyi palacsinta