POMOCYYYYYY!

1. Data: 1999-12-26 17:31:35

Temat: POMOCYYYYYY!
Od: "RADEK" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"uklad zasilania ubogimi mieszankami w zilnikach ZI"

taki mam temat pracy dyplomowej i szukam jak najwiecej informacji na ten
temat (lub gotowej :) )

Nie wiem, ktore systemy zasilania są "ubogie" a ktore nie.
Wiem tylko ze GDI do nich nalezy, no i tez zbyt wiele nie mam na jego temat

Jesli mozecie mi pomuc to bardzo prosze
Ps. najlepiej na priv
--
POZDRAWIAM r...@k...net.pl