Re: Internet w szkole a HIS

1. Data: 1999-12-22 20:50:26

Temat: Re: Internet w szkole a HIS
Od: e...@f...net.pl (Ewaryst Cisek) szukaj wiadomości tego autora

From: Tomasz Giza
> Co sadzicie o podlaczeniu szkoly za pomoca systemu HIS (SDI - wiecej na
> stronie tEPSy)
> Abonament miesięczny 160 zl. Instalacja 999 zl (+455?). Moze ktos zlozyl
uz
> podanie?

A nie chciałbyś usługi typu call-back (Multinet)?. Łączyszsię z nimi, oni
przerywają połączenie i oddzwaniają natychmiast do Ciebie. 90zł/msc za
24godz dostępu, 45zł/msc za dostęp od17-6 (cytat z pamięci). To chyba
najtańsza usługa jaką udało mi się znaleźć. Nie piszesz tylko czy chcesz
podłączyć jednego kompa czy całą pracownię ...

evaristo

---[REKLAMA]---

Skandynawskie produkty- ankieta- nagrody- http://www.admiros.com.pl
ZAPRASZAMY
skandynawskie kolekcje swetrów dla Pań; i Panów- http://www.admoss.pl

|---------------------------------------------------
--------------|
| Poczta wyslana z servera Free.Net.Pl (www.free.net.pl) |
| TelNet - Monitorowanie i odzyskiwanie pojazdow. (www.telnet.pl) |
| LINK - Internet najtaniej w POLSCE. (www.link.pl) |
|---------------------------------------------------
--------------|
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-22 23:08:34

Od: "m o t a b a" <m...@z...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 90zł/msc za24godz dostępu, 45zł/msc za dostęp od17-6 (cytat z pamięci).

to chyba Ci owa nieco szwankuje poniewaz w calej polsce callback 24h/dobe
kosztuje 350 zł brutto/ 286.9 zł netto.
Dodajac do tego iz proponuja tylko 56 kbs a HIS 115kbs.
Widze potezna roznice. Ostatnio w jednej ze szkolek podlanczalem modem ISDn
to chorego WIN SBS'a i musze powiedziec, ze chodzilo to wszystko bardzo
wolno przy 10 kompach.

Oczywiscie to tylko moja ocena, poniewaz sam pracuje na ISDN...

<<motabiasty>
www.motaba.cafe.zapis.net.pl

<9...@g...newsgate.pl>...

>--
>Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

Encyklopedia freeware
Kupię materiały na temat "data mining - modele przewidywań "
Kupię materiały na temat "data mining - modele przewidywań "
material do pracy
Kulturoznastwo w Warszawie