Re: Internet w szkole a HIS

From: e...@f...net.pl (Ewaryst Cisek)
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Internet w szkole a HIS
Date: 22 Dec 1999 21:50:26 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

From: Tomasz Giza
> Co sadzicie o podlaczeniu szkoly za pomoca systemu HIS (SDI - wiecej na
> stronie tEPSy)
> Abonament miesięczny 160 zl. Instalacja 999 zl (+455?). Moze ktos zlozyl
uz
> podanie?

A nie chciałbyś usługi typu call-back (Multinet)?. Łączyszsię z nimi, oni
przerywają połączenie i oddzwaniają natychmiast do Ciebie. 90zł/msc za
24godz dostępu, 45zł/msc za dostęp od17-6 (cytat z pamięci). To chyba
najtańsza usługa jaką udało mi się znaleźć. Nie piszesz tylko czy chcesz
podłączyć jednego kompa czy całą pracownię ...

evaristo

---[REKLAMA]---

Skandynawskie produkty- ankieta- nagrody- http://www.admiros.com.pl
ZAPRASZAMY