POMÓŻCIE - Chce zostać rolnikiem...

1. Data: 2005-05-23 16:41:32

Temat: POMÓŻCIE - Chce zostać rolnikiem...
Od: "dmowskir" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam że nie do końca temat związany z tą grupą, ale jesteście
najbliżsi moim problemom,

chce zostać rolnikiem i kupić gospodarstwo, ale nie mam ukończonych żadnych
szkół o kierunku rolniczym,
jak to można obejść aby uszczknąć coś z pieniędzy unijnych,

pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi,

2. Data: 2005-05-23 17:43:31

Temat: Re: POMÓŻCIE - Chce zostać rolnikiem...
Od: "Dziadek" <d...@p...invalid.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dmowskir wrote:
> [...]
> żadnych szkół o kierunku rolniczym,
> jak to można obejść aby uszczknąć coś z pieniędzy unijnych,
>
> pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi,

Prosta sprawa, trzeba pójśc na stadion 10-lecia, kupić dyplom inż. rolnika
potem kupić gospodarstwo no i jak wyjdziesz z paki za kilka lat to zaczniesz
zbierać żniwa, euro zacznie spadać z nieba. Będziesz bogaty jak chole......
która mnie właśnie bieże
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2005-05-23 18:21:00

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...invalid.onet.pl>

> Będziesz bogaty jak chole......
> która mnie właśnie bieże

Mnie tysz ...
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=5387
http://sjp.pwn.pl/slowo.php?co=bierze
pozdr. Jerzy

4. Data: 2005-05-23 18:35:44

Od: "katarzyna ms" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dmowskir <d...@p...onet.pl> napisał(a):
> chce zostać rolnikiem i kupić gospodarstwo, ale nie mam ukończonych żadnych
> szkół o kierunku rolniczym,
> jak to można obejść aby uszczknąć coś z pieniędzy unijnych,<

pomijajac te unijne pieniadze; czy w Polsce trzeba sie wykazac rolniczym
wyksztalceniem, jesli chce sie kupic i uprawiac kawalek ziemi?
katarzyna

5. Data: 2005-05-23 18:52:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d6t1d6$acl$1@nemesis.news.tpi.pl dmowskir
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> chce zostać rolnikiem i kupić gospodarstwo, ale nie mam ukończonych
> żadnych szkół o kierunku rolniczym,
> jak to można obejść aby uszczknąć coś z pieniędzy unijnych,

Hejka. A nie myślałeś o pięknym zawodzie żebraka? ;-)
Pozdrawiam pazernie Ja...cki

6. Data: 2005-05-23 18:55:36

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>

> Hejka. A nie myślałeś o pięknym zawodzie żebraka? ;-)
> Pozdrawiam pazernie Ja...cki

Bogatego żebraka, bo to sie najbardziej opłaca.
;-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-05-23 19:01:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkół o kierunku rolniczym,
> jak to można obejść aby uszczknąć coś z pieniędzy unijnych,
>
> pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi,

Spróbuj ożenić się z dziewczyną z gospodarstwa, o ile Cię psami
nie poszczują.Podpisuj się Dyzma.
Proszę bardzo.Mirzan

8. Data: 2005-05-23 19:35:18

Od: "Tytus" <S...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> pomijajac te unijne pieniadze; czy w Polsce trzeba sie wykazac rolniczym
> wyksztalceniem, jesli chce sie kupic i uprawiac kawalek ziemi?

wystarczy matura

9. Data: 2005-05-23 19:40:53

Od: "JoShi" <s...@w...fuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wystarczy matura
Oj chyba nie. Jakies wyksztalcenie w tym kierunku trzeba miec. No chyba, ze
sie gospodarstwo dziedziczy.

10. Data: 2005-05-23 20:15:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JoShi wrote:

> Oj chyba nie. Jakies wyksztalcenie w tym kierunku trzeba miec. No
> chyba, ze sie gospodarstwo dziedziczy.
:)))
nie sa to aktualne informacje
bylo pare lat
kiedy ziemia rolnicza byla towarem
:)
kazdy mogl kupic
odziedziczyc i zostac rolnikiem
:)
teraz aby otrzymac zapis ziemi
tez trzeba miec papiery ukonczenia chocby zasadniczej szkoly rolniczej
:)
reasumujac
na zakup czy odziedziczenie ziemi rolniczej potrzebny jest papier
:)
jednak nic nie stoi na przeszkodzie wydzierzawic od kogos ziemie
i wtedy tylko od tresci zawartej umowy zalezy
kto bedzie bral doplaty bezposrednie
:)))))
jednak w praktyce jest wiecej chetnych puscic w dzierzawe
i kasowac za dzierzawe oraz wspomniane doplaty
:)
popularne tez jest dawanie komus swoich latyfundiow do uprawy
bez zadnych oplat dzierzawnych
zadowalajac sie samymi doplatami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Targi ogrodnicze w Strzelinie 21.05.2005
Gdzie kupic drewno na hustawke w lublinie
jaki to kwiat?
Dla początkujących
winorośla - choroba - jak zwalczyć ?