PORADNIK BABUNI

1. Data: 2003-10-22 11:24:39

Temat: PORADNIK BABUNI
Od: "rosa" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam książkę pt. Poradnik babuni nr 1/2002, Biblioteczka Pani domu,
zawierającą unikalny zbiór 630 sprawdzonych domowych sposobów dotyczących
kuchni, zdrowia, urody, roślin, ubrań, porządków, plam , remontów i napraw.

Kontakt: r...@t...pl

2. Data: 2003-10-22 13:18:05

Temat: Odp: PORADNIK BABUNI
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rosa <r...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bn5pe3$fu6$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> zawierającą unikalny zbiór 630 sprawdzonych domowych sposobów dotyczących
> kuchni, zdrowia, urody, roślin, ubrań, porządków, plam , remontów i

Ten co byl kiedys dolaczony do Przyjaciolki?
A.

Urwana rozmowa
grzybica stóp
Re: małżeństwo czy konkubinat?
czy latwo zyc z osoba o wysokim IQ?
"Nie" dla marnotrawstwa publicznych pieniędzy!