PORADNIK DOMOWY DLA ...

11. Data: 2009-10-12 08:35:04

Temat: Re: PORADNIK DOMOWY DLA ...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefina" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:a50bf263-fc09-42ca-ad21-34f8abe9ad8e@a21g2000yq
c.googlegroups.com...
On 12 Paź, 08:52, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Hanka" <c...@g...com> wrote in message

s.googlegroups.com...
> [...]
Reakcja

> Ojj, nie znasz Ty kobiet, nie znasz.
>
> He..he, przeczytałem o tym i sam przetestowałem a także u znajomych - za
> moją poradą - działa jak kubeł zimnej wody na gryzące się suki.

A Twój ideał kobiety to co : pół mózgu, bez języka a co za tym idzie,
bez własnego znania , zapięta pod samą szyję, nie miesiączkująca i
zawsze chcąca + zawsze uśmiechnięta jak po gandzi?
O i znalazł się ten co mnie stąd wymiecie.... Kasia otwieraj kartonik z
winem.... viktoria już tuż tuż

A niby dlaczego? Nie mam do Ciebie osobistego stosunku, póki co...
I co to za Kasia? Szczota jakaś?

12. Data: 2009-10-12 08:36:30

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Degeneratów wolę trzymać za kratą na półpiętrze... następnego mogłabym
> już nie przeżyć, domorosła pycholoszko.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

He...he, chyba mnie przeceniasz na tym polu.

13. Data: 2009-10-12 08:39:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> He...he, chyba mnie przeceniasz na tym polu.

Uważasz się za degenerata? :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

14. Data: 2009-10-12 09:54:25

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Uważasz się za degenerata? :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Tak! Kocham wszystkie kobiety, chociaż niektóre bardziej.

15. Data: 2009-10-12 13:25:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Tak! Kocham wszystkie kobiety, chociaż niektóre bardziej.

To raczej handicap niż degeneracja :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

16. Data: 2009-10-12 14:52:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> To raczej handicap niż degeneracja :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Maruda mówi, ze jestem degenerat, zwłaszcza jak jej dwukrotnie młodsze
koleżanki zaśliniają mnie metodą usta usta.

17. Data: 2009-10-12 16:26:55

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zastawy i na każdy rozbity talerz odpowiedzieć rozbiciem drugiego. Reakcja

Etam!
Supermarkety porawiaja moje relacje z kobieta mojego zycia. Ona kupuje
sobie co chce, czyli: jakies szmatki, galanterie, buty, albo zupelnie
niepotrzebne garczki lub cos takiego. A ja w tym czasie odwiedzam np.
sklepy muzyczne i nabywam plyty z ukochanym jazzem, albo kupuje jakies
filmy. Po powrocie do domu ciesze sie ze moja kobieta ma np. nowa
bielizne. A on cieszy sie, ze slucham w domu muzy. Zas zastawe domowa
moze sobie tluc do woli. Latamito!

J-23 itede

18. Data: 2009-10-12 16:30:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Maruda mówi, ze jestem degenerat, zwłaszcza jak jej dwukrotnie młodsze
> koleżanki zaśliniają mnie metodą usta usta.

Reanimując? ;)))))

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

19. Data: 2009-10-12 16:51:21

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 18:26, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> filmy. Po powrocie do domu ciesze sie ze moja kobieta ma np. nowa
> bielizne. A on cieszy sie, ze slucham w domu muzy. Zas zastawe domowa

A ona...

20. Data: 2009-10-12 17:32:36

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Reanimując? ;)))))

Co potrzeba dźwiga się na baczność... Skąd wie, że to nie stara? :-)))))))))

Kultura Gwałtu
efektowne, prawda? :)
o czym rozmawiac z dzieckiem...
kolejna afera