PORADNIK DOMOWY DLA ...

1. Data: 2009-10-12 06:40:53

Temat: PORADNIK DOMOWY DLA ...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... MĘŻÓW.

Mussmedia, smarkety i inne baby powodują pomieszanie z poplątaniem u
normalnych kobiet.Zaczynaja się wtedy kłopoty domowe. Żonie wyrastaja rogi,
które musi przycierać, wykorzystując męża i dzieci do tej czynności. Mam
więc poradę na typowe zachowanie popyrtanej i zahettanej babiny tłukącej
zastawę stołową. Otóż wystarczy wziąć część z zdekomletowanej przez nią
zastawy i na każdy rozbity talerz odpowiedzieć rozbiciem drugiego. Reakcja
błyskawiczna - pełne uzdrowienie.

C.D.N.

2. Data: 2009-10-12 06:50:11

Temat: Re: PORADNIK DOMOWY DLA ...
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 08:40, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> zastawy i na każdy rozbity talerz odpowiedzieć rozbiciem drugiego. Reakcja

Ojj, nie znasz Ty kobiet, nie znasz.

3. Data: 2009-10-12 06:52:46

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
s.googlegroups.com...
> [...]
> zastawy i na każdy rozbity talerz odpowiedzieć rozbiciem drugiego. Reakcja

He..he, przeczytałem o tym i sam przetestowałem a także u znajomych - za
moją poradą - działa jak kubeł zimnej wody na gryzące się suki.

4. Data: 2009-10-12 06:58:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 08:52, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "Hanka"

> He..he, przeczytałem o tym i sam przetestowałem a także u znajomych - za
> moją poradą - działa jak kubeł zimnej wody na gryzące się suki.

No to inaczej: ciesz sie, ze nie znasz INNYCH
kobiet niz te, o ktorych piszesz.
Nie mialbys z czego zjesc dzisiaj sniadania :)

5. Data: 2009-10-12 07:06:18

Od: Józefina <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> He..he, przeczytałem o tym i sam przetestowałem a także u znajomych - za
> moją poradą - działa jak kubeł zimnej wody na gryzące się suki.

A Twój ideał kobiety to co : pół mózgu, bez języka a co za tym idzie,
bez własnego znania , zapięta pod samą szyję, nie miesiączkująca i
zawsze chcąca + zawsze uśmiechnięta jak po gandzi?
O i znalazł się ten co mnie stąd wymiecie.... Kasia otwieraj kartonik z
winem.... viktoria już tuż tuż

6. Data: 2009-10-12 07:38:55

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Józefina" napisał:

> [...]
> zawsze chcąca + zawsze uśmiechnięta jak po gandzi?
> O i znalazł się ten co mnie stąd wymiecie.... Kasia otwieraj kartonik

Heh, chodząca emocja :)
(i tak wiem, że wrócisz;P)
Jak rzekł był jeden mój znajomy: kobiety mają wyjątkowy dar przekonywania
do tego, że burdele są potrzebne. I niestety muszę przyznać mu rację :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

7. Data: 2009-10-12 07:48:43

Od: coFFannAnnana <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 09:38, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> [...]
> Jak rzekł był jeden mój znajomy: kobiety mają wyjątkowy dar przekonywania
> do tego, że burdele są potrzebne. I niestety muszę przyznać mu rację :)

Hehehe....nie od Ciebie to zależy czy się stąd wyatutuję. ..przejdzie
huragan przejdą emocje ...heheh

Dla Ciebie Aicha... byś nieco zrozumiała prawdziwe życie, bo jeszcze
Ci się puch od tyłka nie odkleił : P

http://www.youtube.com/watch?v=mCs6i6aga9M

coFFannAnnana :)

8. Data: 2009-10-12 07:53:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "coFFannAnnana" napisał:

> Dla Ciebie Aicha... byś nieco zrozumiała prawdziwe życie, bo
> jeszcze Ci się puch od tyłka nie odkleił : P

Degeneratów wolę trzymać za kratą na półpiętrze... następnego mogłabym
już nie przeżyć, domorosła pycholoszko.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

9. Data: 2009-10-12 08:13:17

Od: coFFannAnnana <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 09:53, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Degeneratów wolę trzymać za kratą na półpiętrze... następnego mogłabym
> już nie przeżyć, domorosła pycholoszko.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

DEKADENCJA -( totalne zblazowania dobrobytem, zepsucie dysfunkcyjnym
wzorem rodzinnym(bidulem)) to miecz obosieczny, nigdy nie widomo,
które ostrze lepsze by dostać nim przez środek czerepu.
Najlepiej by było, dostać płaską stroną - ale nie my dokonujemy
wyborów. My potem prostujemy cudze posunięcia z różnym skutkiem. Ja
np. postanowiłam, że nie będę bluzgać, choć do 6 roku życia nie znałam
innych słów. A teraz jestem przez to postrzegana jak wyrwana żywcem z
pierwszej ławki kościoła. Ot i widzisz jak to nie należ sie domyślać
kto kim jest :)

coFFannAnnana :) ;)

10. Data: 2009-10-12 08:33:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...
> [...]

No to inaczej: ciesz sie, ze nie znasz INNYCH
kobiet niz te, o ktorych piszesz.
Nie mialbys z czego zjesc dzisiaj sniadania :)

Jeszcze dzisiaj nie jadłem drugiego śniadania...

Kultura Gwałtu
efektowne, prawda? :)
o czym rozmawiac z dzieckiem...
kolejna afera