POROTHERM - wadliwe pustaki

1. Data: 2003-04-08 13:08:55

Temat: POROTHERM - wadliwe pustaki
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla tych co wybudowali lub zamierzają budować z w/w pustaków firmy
WIENERBERGER.

Pare miesięcy temu w NIE pojawił się artykół dotyczący wadliwych wyrobów
tej firmy. Sprawa poważ jak się okazuje, bo grozi zawaleniem całego domu.
Sprawe śledziłem z tago powodu a że mieszkam blisko fabryki łatwo moge
podane informacje weryfikować.
Dziś wpadł mi w ręce nowy numer "NIE" - Nr 15 [654] 10 kwietnia 2003.
LEKTURA OBOWIĄZKOWA dla w/ wymienionych. Wyjaśnia całą sprawę jeszcze
bardziej niż w pierwszym artykule [fakty].
Dla zachęty podam iż:
- w/w pustaki okazały się NIE MROZOODPORNE.
- wytrzymałość zamiast 15 MPa mają ........... UWAGA........8.6 MPa.
Każdy co ma troche pojęcia o tym, wie co to oznacza !

Zapraszam do lektury. PP.

1. Data: 2003-04-09 13:11:29

Temat: Re: POROTHERM - wadliwe pustaki
Od: "Tomasz " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla zachęty podam iż:
> - w/w pustaki okazały się NIE MROZOODPORNE.
> - wytrzymałość zamiast 15 MPa mają ........... UWAGA........8.6 MPa.
> Każdy co ma troche pojęcia o tym, wie co to oznacza !

Na ostatnich targach budownictwa we Wrocławiu z ust kilku osób słyszałem
komentarze nt "rozmów prokuratora z tą technologią".

Myslałem że tak działa konkurencja. Ale chyba jednak cos w tym jest. W końcu
materiał wygląda niezbyt "mocno".
Czyli w każdym produkcie jakieś wady ... z czego ta może okazać się
najwazniejsza.

Tomasz

[gdzie] stoly kuchenne Wawa
Kominek z płaszczem wodnym
Jaka agencja ochrony
odbior mieszkania - prosba
odp. dla "Roberth" co do bazy info o kotłach i ostatniej "rozmowy"