POSTYMP

1. Data: 2009-03-06 08:10:39

Temat: POSTYMP
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JEDEN zrobił JAPONIĘ drugi zrobił IRLANDIĘ

Morświn sięgnął głębiej, do... Gabonu.

2. Data: 2009-03-06 17:00:48

Temat: Re: POSTYMP
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JEDEN zrobił JAPONIĘ drugi zrobił IRLANDIĘ
>
> Morświn sięgnął głębiej, do... Gabonu.

A Panslavista sięgnął szczytu, ale debilizmu.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

3. Data: 2009-03-06 21:23:45

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> wrote:
> JEDEN zrobił JAPONIĘ drugi zrobił IRLANDIĘ
>
> Morświn sięgnął głębiej, do... Gabonu.

Z ciekawości spytam: po co wysyłasz takie posty? To u ciebie
jakies nerwowe jest? Musisz? Ktoś Ci każe? Czy masz może misję do
spełnienia?

Wiesz, że nikt się na tej grupie tym nie zainteresuje, wiesz, że
nie jest toto absolutnie związane z tematyką tej grupy, wiesz (na
podstawie BAAARDZO licznych, niestety, doświadczeń choćby), że
zostaniesz po prostu zignorowany, a w najlepszym wypadku jedyne
co wywołasz, to kolejny kubeł pomyj wylany ci na głowę, a mimo to
wysyłasz takie bzdety, w dodatku robisz to w cyklach dość
wyraźnie sugerujących jakieś nawroty samniewiemczego.

Więc po co? Odpowiesz? Ale tak na poważnie?

J.

4. Data: 2009-03-06 21:52:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyraźnie sugerujących jakieś nawroty samniewiemczego.
>
> Więc po co? Odpowiesz? Ale tak na poważnie?

To z pewnoscia nie do ciebie, więc po co spamujesz?

5. Data: 2009-03-07 07:29:12

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ciekawości spytam: po co wysyłasz takie posty? To u ciebie jakies
> nerwowe jest? Musisz? Ktoś Ci każe? Czy masz może misję do spełnienia?

ADHD, choroba afektywna, uszkodzenie płata czołowego. Diagnoz może być
wiele.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

6. Data: 2009-03-07 07:38:57

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Panslavista* wdusil[a] knefle:

| To z pewnoscia nie do ciebie, więc po co spamujesz?

Moze sprobuj zamiast wody z filtra RO pic wode po odkurzaniu
swoim przewspanialym urzadzeniem wielofunkcyjnym marki rainbow?

7. Data: 2009-03-07 07:40:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zil0g" <z...@m...prl> napisał w wiadomości
> *Panslavista* wdusil[a] knefle:

> Moze sprobuj zamiast wody z filtra RO pic wode po odkurzaniu
> swoim przewspanialym urzadzeniem wielofunkcyjnym marki rainbow?

Nie czytałeś dokładnie - ja mam Hylę. Tańsza i lekko lepsza od Raibow'a
A popijam dobre lekko słodkie wino gronowo-aroniowe i napój z yerba mate.
Życzę ci tego samego - może spojrzysz na życie z właściwym dystansem -
dystansem Baltazara.
Sami sie uczta - powiedział Baltazar.

8. Data: 2009-03-07 07:45:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ADHD, choroba afektywna, uszkodzenie płata czołowego. Diagnoz może być
> wiele.
>
> --
> SQLwysyn
> sqlwysyn.blog.onet.pl

Pacz pan, pacz pan, a to seplenienie skulwysynu też z tego się wzieło?

9. Data: 2009-03-07 09:23:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> wrote:

> To z pewnoscia nie do ciebie, więc po co spamujesz?

Mylisz pojęcia. Spamujesz Ty. Ja pytam, po co to robisz. I proszę
o poważną odpowiedź, nie o unik.
Jeśli uważasz, że nie zrozumiem - odpisz tym, którzy wg Ciebie
zrozumieją. Skoro piszesz, to musisz wierzyć, że tacy rozumiejący
Ciebie tu są. Odpisz więc im.

J.

10. Data: 2009-03-07 09:33:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli uważasz, że nie zrozumiem - odpisz tym, którzy wg Ciebie
> zrozumieją. Skoro piszesz, to musisz wierzyć, że tacy rozumiejący

Nudzisz.

Finis Opus Dei.

oleisty syf (śmierdziuch) na fugach
co dac na podłogę w salonie?
Łącznik schodowy i problem
Zmywarka coraz slabo myje
Zamiennik wkładu filtru odwapniającego - nawilżacz ultradźwiękowy Boneco