POTWIERDZENIE

1. Data: 2009-04-01 06:47:09

Temat: POTWIERDZENIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Panslavista" <p...@w...pl>
Temat: Re: Jak prof. Nowak nauczył Zyzaka.
Data: 1 kwietnia 2009 08:45

Użytkownik "antyanatinae" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
news:gqv0jl$hib$1@inews.gazeta.pl...

Najbardziej nienawistnym źródłem antypolskim jest GWno Jonkauera.
Tylko nielegalne transefy parchatej forsy utrzymują tę gadzinówke na
powierzchni.
Czas, aby utonęła. Podobnie jak tratwa ratunkowa eSBuców i POpapranbców.

2. Data: 2009-04-01 17:32:54

Temat: Re: POTWIERDZENIE
Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 1 kwietnia 2009 08:47. carbon entity 'Panslavista'
letter:

> [...]
> powierzchni.
> Czas, aby utonęła. Podobnie jak tratwa ratunkowa eSBuców i POpapranbców.

Pomyśl, że nie wszyscy popierający Platfusów to esbuce czy górale synajscy,
miej trochę więcej empatii. PO w istocie to jest straszne gówno, w którym
również takie czerwone warchło się znajdzie, ale w mniejszym stopniu dąży
do budowy państwa wyznaniowego niż taki PiC. Nie po to poszukuję partnerki
życiowej, która byłaby buddystką tak jak ja i dążę do dobrobytu
pieniężnego, żeby moje przyszłe dziecko w szkole było w sposób niedyskretny
naganiane do uczenia się religii panującej zamiast własnej. Zwłaszcza, że
pochodzę z rodziny mieszanej religijnie i wiem, jaką kobiety na facetów w
tym względzie wywołują presję, to nie chcę, żeby jeszcze państwo się do
tego wtrącało.

3. Data: 2009-04-02 13:21:08

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:gr08gd$3q8$1@news.onet.pl...
> [...]
> pochodzę z rodziny mieszanej religijnie i wiem, jaką kobiety na facetów w
> tym względzie wywołują presję, to nie chcę, żeby jeszcze państwo się do
He, he ...
Ja też z rodziny mieszanej ...
Na religię żem nie chodził, za co mnie trochę linczowali
współbracia-uczniowie
i siłą nawet ze dwa razy chcieli ciągnąć do Kościoła (religia jeszcze poza
murami
szkoły była)

No i żem buddysta, żona też buddystka, ale jedno dziecię(starsze) wypiszemy
chyba ze szkoły publicznej i przeniesiemy do katolickiej - lepszy poziom,
spokój i porządek ;) Trzeba wyluzować.

A nawet wziąliśmy ślub kościelny niedawno - po wielu latach cywilnego
- trochę nieoczekiwanej frajdy dla rodziny - kiedy już pewnie potracili
nadzieję i presja wygasła ;) Ich modlitwy przyniosły skutki - a modlitwę
szanuję - nie musi mieć marki 'made by buddyzm'.

Też POwcom na ręce patrzę, i też zdecydowanie bardziej wolę ich niż
PiS - ze względów, które wskazałeś, ale też bardziej ogólnych - PO to
zaczyna
być normalna jakaś partia co jakieś granice siebie samej widzi, podejmuje
decyzje otwarcie i bierze za nie odpowiedzialność, co nie zrobi
takich numerów, jak porobił PiS z LPR i Samoobroną. Podoba mi się
Tusk w tym, że pokazuje zakres kompromisów, na które przystaje, że są
to kompromisy, ale takie mają właśnie być. Coś zupełnie niespotykanego
u szanownego prezydenta - jak pójdzie na kompromis to już nie weźmie
za niego odpowiedzialności, bo to 'nie jego'. Tak to widzę.

Ponizej Tuska już wygląda czasem bardzo dziwnie ... No ale ludzie są
niedoskonali, problemy kadrowe są też wszędzie ;)))) kto zdolny i mądry
pcha się do polityki ? :)

4. Data: 2009-04-02 13:34:46

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 2 kwietnia 2009 15:21. carbon entity 'Redart' <r...@o...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> No i żem buddysta, żona też buddystka, ale jedno dziecię(starsze)
> wypiszemy chyba ze szkoły publicznej i przeniesiemy do katolickiej -
> lepszy poziom, spokój i porządek ;) Trzeba wyluzować.

A nie lepiej do jakiejś innej prywatnej?

> [...]
> nadzieję i presja wygasła ;) Ich modlitwy przyniosły skutki - a modlitwę
> szanuję - nie musi mieć marki 'made by buddyzm'.

Identico...

> Ponizej Tuska już wygląda czasem bardzo dziwnie ...

Poniżej Tuska to PiS-bis ;->

5. Data: 2009-04-02 18:13:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Apr 2009 15:21:08 +0200, Redart napisał(a):

> (...)
> No i żem buddysta,> (...)
> A nawet wziąliśmy ślub kościelny niedawno

Czyli taki z Ciebie buddysta, jak katolik :-(

PAERCHOMACHIA...
Skąd się bierze przemoc.
SOWA
Czy to się nazywa Bohaterstwo?