Re: POTWIERDZENIE

From: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: POTWIERDZENIE
Date: Wed, 01 Apr 2009 19:32:54 +0200

środa, 1 kwietnia 2009 08:47. carbon entity 'Panslavista'
letter:

> Najbardziej nienawistnym źródłem antypolskim jest GWno Jonkauera.
> Tylko nielegalne transefy parchatej forsy utrzymują tę gadzinówke na
> powierzchni.
> Czas, aby utonęła. Podobnie jak tratwa ratunkowa eSBuców i POpapranbców.

Pomyśl, że nie wszyscy popierający Platfusów to esbuce czy górale synajscy,
miej trochę więcej empatii. PO w istocie to jest straszne gówno, w którym
również takie czerwone warchło się znajdzie, ale w mniejszym stopniu dąży
do budowy państwa wyznaniowego niż taki PiC. Nie po to poszukuję partnerki
życiowej, która byłaby buddystką tak jak ja i dążę do dobrobytu
pieniężnego, żeby moje przyszłe dziecko w szkole było w sposób niedyskretny
naganiane do uczenia się religii panującej zamiast własnej. Zwłaszcza, że
pochodzę z rodziny mieszanej religijnie i wiem, jaką kobiety na facetów w
tym względzie wywołują presję, to nie chcę, żeby jeszcze państwo się do
tego wtrącało.