PRACA DYPLOMOWA - prosze o pomoc

1. Data: 2002-01-16 17:43:34

Temat: PRACA DYPLOMOWA - prosze o pomoc
Od: "PolandMET.com" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cze
szukam materialow na temat :
Zjawisko wspoluzaleznienia w rodzinach dotknietych choroba alkoholowa.

mozecie mi pomoc ?
Albo mozecie podac jakies strony z pracami dyplomowymi/magisterskimi itp ?
Bo narazie nie wiem czy uda mi sie cos takiego znalezc, a materialow na ten
temat
mam niewiele

dzieki

2. Data: 2002-01-18 07:55:32

Temat: Re: PRACA DYPLOMOWA - prosze o pomoc
Od: "Piotr Zawadzki" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

1801.002
---------------

Witam!

W szukaniu materiałów na ten temat może ci pomóc ktoś z redakcji
"Problemów Opiekuńczo - Wychowawczych" (mieści się tam, gdzie "Praca
Socjalna" oraz "Niepełnosprawność i Rehabilitacja", czyli w W-wie przy ul.
Marszałkowskiej 34/50, tel. (0-22) 6294018).
Jeżeli zaś pragniesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat strony
technicznej pisania pracy mgr, zapraszam pod adres http://www.mgr.prv.pl

Z poważaniem
PZ

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem.

Użytkownik "PolandMET.com" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
?
> Bo narazie nie wiem czy uda mi sie cos takiego znalezc, a materialow na

Uzależnienie od Hazardu
Amfetamina
Leki antydepresyjne
sobotnia noc...