Uzależnienie od Hazardu

1. Data: 2002-01-16 13:38:17

Temat: Uzależnienie od Hazardu
Od: "Piotr" <p...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem uzależniony od hazardu
Czy wiecie coś na ten temat?
Czy są tu ludzie z podobnym problemem?

Pozdrowienia
Piotr

2. Data: 2002-01-16 21:25:28

Temat: Re: Uzależnienie od Hazardu
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem dziennikarzem, i kiedyś opisywałem problemy ludzi uzależnionych od
hazardu.
Mogę przesłać rozmowy z terapeutami na ten temat.
Mirek
--
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
m...@p...onet.pl

3. Data: 2002-01-17 16:25:33

Od: "warchol" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem uzależniony od hazardu

Kidys na tv obejrzalem program na ten temat , byla pokazana grupa pomocowa
wzorowana na grupie
aowskiej. To by bylo cos jak "AH " ale to tylko przypuszczenia :-).
Grupa zdaje sie byla z Warszawy i byla prowadzona terapeutycznie przez
jakas znana pania psycholog ,ktora wczesniej swoje doswiadczenie zdobywala
wsrod niepijacych alkoholikow.
Swoja droga zawsze balem sie hazardu i narkotykow , czulem ze bardzo latwo
moge w to wejsc.

Pozd
Przemek
.