!!!!!!PROŚBA!!!!!!

1. Data: 2000-04-12 08:34:54

Temat: !!!!!!PROŚBA!!!!!!
Od: "NUMERIC" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wam wszystkim. Nazywam się Kamil i jestem na pierwszym roku
psychologii w SWPS. Mam ogromną prośbę. Potrzebuje informacji lub przemyśleń
na temat ***wpływu negowania zachowań poznawczych w procesie wychowywania
czyli np. ganienie dziecka krzyczącego w autobusie na widok ciekawego
samochodu, ) a wpływ tego faktu na późniejsze skłonności konformistyczne.***
Jeżeli macie jakiekolwiek pomysły na ten temat to będę bardzo szczęśliwy jak
mi je podsuniecie. Mój mail :
c...@h...com

Przy okazji pozdrawiam całe SWPS
oczywiście oprócz Wilejki bo ona jest gupia!
Kamil

1. Data: 2000-04-12 09:17:07

Temat: Re: !!!!!!PROŚBA!!!!!!
Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"NUMERIC" <n...@i...pl> wrote in message
> Przy okazji pozdrawiam całe SWPS
> oczywiście oprócz Wilejki bo ona jest gupia!

sam jestes glupi!!!
nycpd

Re: .....by dwoje chcialo na raz
Re: przyjazn erotyczna