PROSZE O POMOC:"Ciliest" a badania okresowe...

1. Data: 2002-06-10 11:07:43

Temat: PROSZE O POMOC:"Ciliest" a badania okresowe...
Od: "vllv" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od maja zaczęłam stosować tą metodę antykoncepcji, jednak nie pomyślałam
wcześniej o tym, że w czerwcu koniecznie będę musiała wykonać badania
okresowe.
Właśnie ten dzień nadszedł. Na karcie zaznaczono następujące badania:
-OB
-Morfologia
-Mocz ogólnie
-Aminotransferaza alaninowa
-Aminotransferaza asparaginowa
Mam mieć wykonywanie próby wątrobowe, a słyszałam, ze tabletki
antykoncepcyjne mają jakiś wpływ na ten organ ( zdaje sobie sprawę z tego,
ze nie tylko na ten).
I teraz pytanie... Co mam zrobić? Badania muszę wykonać jutro bo w
przeciwnym wypadku nie dostane się na uczelnie na którą chciałam złożyć
"papiery" ( termin składania dokumentów do 13.06.2002r.)... Czy mam przerwać
zażywanie tych tabletek? Czy w ogóle to w czymś pomoże?

Proszę o jak najszybszą odpowiedź...
Wasza pomoc jest mi na prawdę potrzebna...

pozdrawiam,
Alicja

2. Data: 2002-06-10 11:27:54

Temat: Re: PROSZE O POMOC:"Ciliest" a badania okresowe...
Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vllv" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zażywanie tych tabletek? Czy w ogóle to w czymś pomoże?
>
> Proszę o jak najszybszą odpowiedź...
> Wasza pomoc jest mi na prawdę potrzebna...

Nawet jeżeli przerwiesz dziś zażywanie tabletek, nie będzie to miało wpływu
na wyniki jutrzejszych badań. Efekt nie jest tak krótkofalowy.
Poza tym nie bardzo rozumiem- chcesz, żeby badania wyszły dobrze tylko
dlatego, by je złożyć na uczelnię? Sens badań okresowych jest taki, że
"sprawdzają" one ogólny stan zdrowia. Stosując antykoncepcję hormonalną i
tak będziesz musiała je wykonywać co ok. pół roku właśnie w celu wykluczenia
negatywnego wpływu " pigułki" na Twój organizm. Za każdym razem chcesz
odstawić lek, by pochwalić się ładnymi wynikami przed lekarzem i móc zażywać
go dalej, czy chodzi ci o to by sprawdzić, czy jesteś zdrowa?

--
ja(dzia)
j...@k...net.pl

3. Data: 2002-06-11 06:03:50

Od: "Gordita" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za każdym razem chcesz
> odstawić lek, by pochwalić się ładnymi wynikami przed lekarzem i móc
zażywać
> go dalej, czy chodzi ci o to by sprawdzić, czy jesteś zdrowa?
Teraz to ja nie bardzo rozumiem...
Wykonywanie badań w trakcie przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych
rzeczywiście zmienia nieco wyniki (np. prób wątrobowych). Niemniej jednak
jeżeli jesteś zdrowa, to i tak wyniki będą w granicach normy, tylko trochę
podwyższone. Trzeba po prostu uprzedzić lekarza, który będzie je sprawdzał,
że były robione w trakcie przyjmowania hormonów. Lekarz weźmie odpowiednią
poprawkę i tyle.
A jeżeli tabletki są źle dobrane i mają negatywny wpływ na wątrobę, to nawet
jak przerwiesz zażywanie, to wyniki i tak będą złe!!!!!!!!
Przerywanie zażywania hormonów, w celu wykonywania np. prób wątrobowych
konieczne jest tylko w wypadku, jeśli istnieje podejrzenie, że z wątrobą coś
jest nie tak, gdyż tylko wtedy będą one dokładne.
Poza tym nie sądzę, żeby tabletki antykoncepcyjne zrujnowały twoją wątroę w
ciągu miesiąca, nawet jeśli są źle dobrane. Więc nic się nie martw i
powodzenia na egzaminach!!!!

____ZABIEG USUWANIA HALUKSÓW
aparat do pomiaru cisnienie - gdzie i jaki?
bruzdy na paznokciach
oferta: stomatologia - narzędzia
portale medyczne - ogłoszenia o pracę