PRZETWORSTWO

1. Data: 2008-08-20 09:51:07

Temat: PRZETWORSTWO
Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Intensywne prace nad zagospodarowaniem warzyw i owoców. agrest,
śliwki, zamrożone, dereń zasłodzony - doczeka alkoholu, koper i
pietruszka posiekane i zamrożone w porcjach "na raz", podobnie
fasolka
szparagowa, cukinia, kabaczki i patisony, Także do słoików. 100l
ogórków w 3 bańkach - ukiszone, sporo ogórków w weckach, reszta w
różnych marynatach, kminek - nasiona - sporo tego zebrane - do chleba
i nie tylko, inne nasiona też, ale działka nadal zielona, ogórki
fantastycznie plonują - rok ogórka, pomidory i papryka, kupuję
pomidory na przetwory, kupiłem 600 kapsli miękkich na buteleczki
szkalne po soczkach - zapełnią się sokami. Buraki rosną jak oszalałe,
także pasternak, choć mało go Maruda posiała.
Aronia już do zbioru, dużo jej.
Zasobny rok, zasobne zapasy.
W pażdzierniku i listopadzie przyjdzie czas na mięsa...

Kto ma mnie w rodzie - tego bieda nie ubodzie
Nawet wróg - niszczyciel, prymitywny mąciciel
Rozlega się z dala jakieś żałosne szczekanie-
To skowyt alaskana - drodzy panowie i panie...

2. Data: 2008-08-20 10:39:48

Temat: Re: PRZETWORSTWO
Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Aug 2008, Panslavista wrote:

> W pażdzierniku i listopadzie przyjdzie czas na mięsa...

A konkretnie co masz na myśli? Coś hodujesz czy ktoś Ci podpadł;-)

D.P.

3. Data: 2008-08-20 10:47:13

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 11:51, Panslavista <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>    Nawet wróg - niszczyciel, prymitywny mąciciel
>    Rozlega się z dala jakieś żałosne szczekanie-
>    To skowyt alaskana - drodzy panowie i panie...

I to - i to drugie... :-P)))

Zakładanie trawnika we wrześniu ?
Wyrównywanie terenu pod ogród
Koper włoski