PRZEWAŁ NA DRUKACH PIT 40/11A ZUS !

1. Data: 2005-02-25 10:25:43

Temat: PRZEWAŁ NA DRUKACH PIT 40/11A ZUS !
Od: "opix" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZUS wystawia PIT 40 emerytom i rencistom -wydruki są systemowe więc
dotyczy to całego kraju

Jeżeli składka na ubezpieczenie zdrowotne /część D poz. 33/ jest wyższa
od zaliczki wpłaconej /część D poz. 34/ z suma zaliczek wykazanych w
części D poz. 40 jest mniejsza od kwoty wolnej od podatku w I skali
PDOF to system pomija wypełnienie części E formularza .

I tak podatnik z wykazanymi wpłaconymi zaliczkami w cz. D. poz. 40 nie
ma przeniesionych składek do cz. E poz. 49- pobrane zaliczki i do
części E poz. 51 NADPŁATA .

CIEKAWE ILU RENCISTÓW I EMERYTÓW TYM RAZEM ORŻNĄ W POLSCE NIE ODDAJAC
IM NADPŁACONEGO PODATKU JEŻELI POWIERZĄ ROLICZENIE INSTYTUCJOM ?!

oszczędność atramentu do drukarek ?

--

==== OPIX=====

2. Data: 2005-02-25 20:07:19

Temat: Re: PRZEWAŁ NA DRUKACH PIT 40/11A ZUS !
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "opix" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> CIEKAWE ILU RENCISTÓW I EMERYTÓW TYM RAZEM ORŻNĄ W POLSCE NIE ODDAJAC
> IM NADPŁACONEGO PODATKU JEŻELI POWIERZĄ ROLICZENIE INSTYTUCJOM ?!

Tak patrzę i patrzę i nie rozumiem
1. Ja mam PIT-40A - i mi się te twoje rubryczki nie zgadzają, w części D nie
ma pola 40
2. W części E - wykazuje się tylko odchód po odliczeniu spłaty nienależnie
pobranych świadczeń
3. Jakich to rent dotyczy i jakiej grupy niepełnosprawnych ??
4. Jaki stopień niepełnosprawnych ??

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski
frakcja po złożeniu PIT-ów
--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2005-02-25 22:56:07

Od: "interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
PIT-40A jest już rozliczeniem rocznym
PIT-11A jest tylko informacją o pobranych zaliczkach na podatek
i jego "kompozycja cyfrowa" jest inna od PIT-u 40A
ODLICZONA składka na ubezpieczenie zdrowotne nie może przekroczyć 7,75%
podstawy składki ZUS,
w przypadku rent podstawa jest to kwota renty brutto.
Generalnie o ile ZUS wypłacał przez cały ubiegły rok podatkowy rentę o
podobnej wysokości to KWOTA DO ZAPŁATY poz. 50 i KWOTA NADPŁATY nie powinna
przekroczyć kilkudziesięciu groszy.
Aby móc coś więcej powiedzieć muszę znać symbol PIT-u i dokładne dane
cyfrowe
w poszczególnych pozycjach.
--
Pozdrawiam Piotr Grela

Ruch zastępuje wiele leków, ale wszystkie leki świata nie zastąpią ruchu.

4. Data: 2005-03-10 13:53:49

Od: "Zmotoryzowany" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "opix" <s...@b...pl> napisał co widać w załączeniu
lecz nie przeliczył tego! W program aby samemu to sprawdzić jest na stronie
http://pity.pl/druki/
Pozdrawiam za sposzczegawczość!
Staszek L.

5. Data: 2005-03-10 13:54:26

Od: "Zmotoryzowany" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> CIEKAWE ILU RENCISTÓW I EMERYTÓW TYM RAZEM ORŻNĄ W POLSCE NIE ODDAJAC
> IM NADPŁACONEGO PODATKU JEŻELI POWIERZĄ ROLICZENIE INSTYTUCJOM ?!

czy mozna?
Rozliczenie podatkowe 2004
Prawo Jazdy - temat powraca....
Dofinansowanie roweru z NFZ