PSP Ruszenie A.D. 2003 - nocleg zalatwiony + sprawa identyfikatorow

1. Data: 2003-07-13 18:29:04

Temat: PSP Ruszenie A.D. 2003 - nocleg zalatwiony + sprawa identyfikatorow
Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zielsko cos nie daje znakow zycia. Nie moglem dluzej czekac wiec przed
chwila zadzownilem sam. Sprawa na chwile obecna przedstawia sie tak, ze
mamy juz rezerwacje - pokoj dla 10 i 5 osob. Cena za noc 20 zloty.
Na stronie, na zolto swieci 16 osob. Wychodzi wiec na to, ze dla jednej
osoby miejsca nie ma - nic bardziej blednego! Tak wiec niechaj nikt sie
nie obawia, ze bedzie tym 16 ;-P Jesli ktos bylby z mojej winy zmuszony
spac na ziemi, to.... bede to ja (zawsze to taniej ;-P) ;-) Gdyby
znalazla sie jeszcze jakas osoba 17, 18, 19, 20... ;-) moze rowniez
smialo przyjezdzac. Majac zarezerwowane te dwa pokoje to i w 30 osob
mozemy przenocowac ;-P Jesli komus nie bedzie pasowac pokoj 10 lub 5
osobowy, to na miejscu w zaleznosci od tego co zastaniemy, pewnie bedzie
mozna cos zamieszac - np. wziasc jakas dwojke czy cus - to dla tych
najbardziej ceniacych sobie prywatnosc ;-) Grunt, ze mamy zaklepane dwa
pokoje.

W Rajczy prosze sie stawic najpozniej o godzinie 18... ostatecznie o
18:10 ;-) Gdyby ktos nie mogl w tym terminie prosze dac mi znac, aby
mozna bylo cos wykoncepcic. Gdyby wszyscy zebrali sie nieco wczesniej
tez by zle nie bylo, no ale trzeba wziasc pod uwage, ze niektorzy i tak
prawie caly dzien w pociagu spedza. Zbiorka na dworcu Rajcza... moze w
okolicach wyjscia z dworca - dosc konkretne miejsce, wiec powinnismy sie
latwo znalezc. Tylko uwage - chodzi o dworzec Rajcza, a nie Rajcza
Centrum! Na Rajcza Centrum ponoc zatrzymuja sie tylko osobowe. Na dworcu
Rajcza zatrzymuja sie pospieszne i osobowe.

Kolejna sprawa jesli idzie o dojazd... na stronie informacyjnej (adres w
stopce) przy nicku podane jest miejsce startowe. Osoby startujace z tego
samego miasta moga sie umowic i przyjechac razem. W grupie zawsze
razniej, a i porzadek jakowys latwiej zachowac - co dwie glowy to nie
jedna ;-)

Teraz jesli idzie o identyfikatory... Jesli ktos nie wie o co chodzi to
zapraszam na http://www.psphome.htc.net.pl/kuznia.html Mysle, ze na tym
spotkaniu rowniez czegos takiego nie powinno zabraknac. Pozwoli to
uniknac niezrecznych sytuacji w rodzaju:
"Eeeeee... jak on(a) ma na imie? Jaki nick?!... Chrzanic!:
- Ej Ty w tych smiesznych trampkach!" ;-)
Ktos moze czuje sie na silach, aby cos sklecic? Jesli pojawi sie jakis
projekt prosze go przeslac do mnie, a ja zamieszcze na stronie. Na
stronie nie bede najprawdopodobniej pisac kto jest autorem
poszczegolnych, aby ewentualne sympatie czy niecheci nie wplywaly na
odbior projektu. Hmmm... 24 godziny Wam wystarcza? ;-) Po tym czasie
uruchomilbym ankiete. Skad ten pospiech? Bo byc moze we wtorek mialbym
mozliwosc, aby identyfikatory wydrukowac (po niskich kosztach). Jesli
zaczekamy z tym dluzej, to ktos inny musialby sie tym zajac. No chyba,
ze u mnie zdarzylby sie cud ;-)

Rozmiar identyfikatora w pikselach 270x140. Format *.jpg.

Informacje mozna znalezc rowniez na stronie, ktorej adres podaje w sigu.
Ewentualne watpliwosci postaram sie w miare mozliwosci rozwiac :-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Pospolite Ruszenie 2003 http://www.psphome.htc.net.pl/index.php?id=info

1. Data: 2003-07-14 07:15:41

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-13 Greg napisał(a)

> Witam,
>

> Zielsko cos nie daje znakow zycia. Nie moglem dluzej czekac wiec przed
[ciach]
Ej no spoko zona miala urodziny :)
> W Rajczy prosze sie stawic najpozniej o godzinie 18... ostatecznie o
> 18:10 ;-) Gdyby ktos nie mogl w tym terminie prosze dac mi znac, aby
> mozna bylo cos wykoncepcic. Gdyby wszyscy zebrali sie nieco wczesniej
Znaczy sie zaklepales busa?

--
Paweł Zioło (zielsko)

www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-07-14 07:44:27

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> napisał(a):

> Znaczy sie zaklepales busa?

No właśnie o to chciałam spytać - jak jest zaplanowane dostanie się z Rajczy
do miejsca docelowego? :)

pozdrawiam i do zobaczyska, Madzia

1. Data: 2003-07-14 10:50:22

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" w news:betlas$8m5$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Ej no spoko zona miala urodziny :)

Aaaaa! A ja juz palce do polowy obgryzlem ;-)

> Znaczy sie zaklepales busa?

Pytalem Szymona jak to wyglada. Powiedzial, ze gdyby busa nie bylo to na
pewno dostaniemy numery telefonow gdzie mozna jakies zalatwic. Ja tam
nie bede punkt 18 tylko troszke wczesniej, wiec moge sie zorientowac jak
sie sprawy maja. Jak cos bedzie to haltne. Jak nie bedzie to dryndne :-)

A Ty dzwoniles wogole? :-)

1. Data: 2003-07-14 11:02:24

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-14 Greg napisał(a)

> [...]
> tam nie bede punkt 18 tylko troszke wczesniej, wiec moge sie
> zorientowac jak sie sprawy maja. Jak cos bedzie to haltne. Jak nie

Nie dzwonilem od soboty mialem kategoryczny zakaz zblizania sie do
kompa :)
Nawet muzyke puszczalem z winyli. :)
Sorki.

1. Data: 2003-07-14 11:03:06

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi hi a Twoje maile z soboty rana zeszly dopiero dzis :(

1. Data: 2003-07-14 11:04:29

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-14 zielsko napisał(a)

Moja slubna kazala sie zapytac czy mozemy sie spotkac na Krawcow bo
chce tam pojechac wczesniej znaczy sie w piatek przed poludniem?

1. Data: 2003-07-14 12:56:36

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" w news:beu2nt$p56$3@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Moja slubna kazala sie zapytac czy mozemy sie
> spotkac na Krawcow bo chce tam pojechac wczesniej
> znaczy sie w piatek przed poludniem?

Kurcze... zielsko... Ty jedyny znasz droge. Moja orientacja w terenie
jest taka, ze jesli ja poprowadze, to o naszej wycieczce w Teleekspresie
beda mowic ;-) Co prawda lawina nam nie grozi, ale juz ja jakas przepasc
znajde, czy tez chociaz dzikie ostepy, do ktorych drogi nie znajda nawet
najstarsi gorale ;-P Jesli musicie to OK - my sobie jakos rade damy
(koniec jezyka za przewodnika) ;-P

1. Data: 2003-07-14 13:10:59

Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-07-14 Greg napisał(a)

> [...]
> drogi nie znajda nawet najstarsi gorale ;-P Jesli musicie to OK - my
> sobie jakos rade damy (koniec jezyka za przewodnika) ;-P

To zrobimy tak. Dojedziecie do szlaku:
-niebieskiego w Złatnej i ja bede tam na was czekal
-dojedziecie do zoltego szlaku w Glince(tam jest chyba jakis PTSM) i
bede tam na Was czekal.

Ale musze wiedziec na ktory szlak sie piszecie.....

1. Data: 2003-07-14 13:37:12

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko" w news:beua53$ke2$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> [...]
> -dojedziecie do zoltego szlaku w Glince(tam jest chyba
> jakis PTSM) i bede tam na Was czekal.
> Ale musze wiedziec na ktory szlak sie piszecie.....

Uffff... dobrze, ze to dopisales, bo juz sie zastanawialem czys Ty ptak,
czy samolot ;-) No i chcialem biec do lodowki zajrzec, czy w niej tez
bedziesz ;-) OKi - to jeszcze ustalimy :-)

o misiach
NLS Materialy :)
Konkretna prośba.
Złość a agresja