PSP jest kobietą

1. Data: 2010-10-26 09:59:31

Temat: PSP jest kobietą
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a przynajmniej takie mam wrażenie jak przeglądam ostatnio dyskusje

Dlatego
http://www.youtube.com/watch?v=8injvP1lJ8I&feature=y
outube_gdata_player

2. Data: 2010-10-26 12:25:32

Temat: Re: PSP jest kobietą
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-10 pędzel bazzzant zmalował:

Co proponujesz? Bądźmy konstruktywni.

3. Data: 2010-10-26 13:38:00

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 14:25, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> Dnia 26-październik-10  pędzel bazzzant zmalował:

youtube_gdata_player

> Co proponujesz? Bądźmy konstruktywni.

Miesięczny limit literek przypadających na jedną kobietę,
konstytucyjny obowiązek zrównania liczby postów żeńskich i męskich,
budżetowa dotacja dla mężczyzn wypowiadających się na psp ...
rozwiązań nie brakuje, trzeba tylko chcieć

4. Data: 2010-10-26 13:52:51

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-26 15:38, bazzzant pisze:

>>> http://www.youtube.com/watch?v=8injvP1lJ8I&feature=y
outube_gdata_player

> Miesięczny limit literek przypadających na jedną kobietę,

No jedna tu kobieta napisała w miesiąc 18% WSZYSTKICH postów. A Ty
chcesz za to całą resztę karać?

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2010-10-26 14:24:05

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> budżetowa dotacja dla mężczyzn wypowiadających się na psp ...
> rozwiązań nie brakuje, trzeba tylko chcieć

To ja poproszę literek (bez limitu) i nadrobię straty w proporcjach.

6. Data: 2010-10-26 14:27:29

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
a przynajmniej takie mam wrażenie jak przeglądam ostatnio dyskusje

Dlatego
http://www.youtube.com/watch?v=8injvP1lJ8I&feature=y
outube_gdata_player

______

Eeee, blĄdynką????

MK

7. Data: 2010-10-26 14:28:36

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miesięczny limit literek przypadających na jedną kobietę,
konstytucyjny obowiązek zrównania liczby postów żeńskich i męskich,
budżetowa dotacja dla mężczyzn wypowiadających się na psp ...

Nowe flecikowe? ;)

Pozdrawiam
Vicky

8. Data: 2010-10-26 14:31:22

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-październik-10 pędzel Vicky zmalował:

Widzę, że jakaś lawina ruszyła :)
Cześc Vicky!

9. Data: 2010-10-26 17:54:01

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

bazzzant, Vicky, gazebo... zima idzie... cztery litery Wam zmarzły w
krzakach?? ;P

V-V

10. Data: 2010-10-26 17:54:46

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 15:52, Aicha <b...@t...ja> wrote:

e=youtube_gdata_player

> No jedna tu kobieta napisała w miesiąc 18% WSZYSTKICH postów. A Ty
> chcesz za to całą resztę karać?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Kobieto, jak to obliczyłaś?

Towarzystwa wspolnoty insynuacji
Jesiennie...
MINI - PRECZ
Gaba Kulka vs Młynarski
Zmień Hitlera na Kaczyńskiego i Przeczytaj.