Towarzystwa wspolnoty insynuacji

1. Data: 2010-10-26 06:27:40

Temat: Towarzystwa wspolnoty insynuacji
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Paź, 23:05, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> to tylko i wyłącznie zbiorowemu kłamstwu tutaj w odniesieniu do mnie, w tak
> wielu sprawach. Tutejsza społeczność to towarzystwo wspólnoty insynuacji,
> nie potrafiące najprostszymi dowodami poprzeć swoich ataków na mnie, które
> nie zasługuje dłużej na moje... towarzystwo. W związku z tym ogłaszam moje
> ostateczne "je passe".
> Może sobie samym wzajemnie zdołacie coś udowodnić, może choć niesmak
> wspólnego dzieła was do tego zmusi.
> Kończąc ten absurd rozmowy z ludźmi niczym na nią nie zasługującymi -

Wycinam ten rarytas i podaje na tacy.

Smacznego.

2. Data: 2010-10-26 06:54:36

Temat: Re: Towarzystwa wspolnoty insynuacji
Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 08:27, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Wycinam ten rarytas i podaje na tacy.
>
> Smacznego.

No proszę.
Ikselka nie raz i nie dwa zrobiła z siebie przedmiot drwin, prawiąc
niejednokrotnie
pasjami, urban legend zwłaszcza w odniesieniu do siebie i swojej
rodziny
i upierając się przy jawnych absurdach.
Co jednak wcale nie zmienia faktu, że tym \\\\kąskiem\\\\\to Ty
straciłaś
np.w moich oczach nieodwracalnie - Haniu.

3. Data: 2010-10-26 07:05:00

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 08:54, Suri <b...@p...fm> wrote:
> [...]
> niejednokrotnie
> pasjami, urban legend zwłaszcza w odniesieniu do siebie i swojej

Ja nie drwie z Malgorzaty.
Nie drwie nigdy z nikogo.
Jesli chcesz, dopisze to, co moim zdaniem
powinnam napisac jako swoj komentarz pod
tym cytatem z XL.

Oto moj komentarz:

Dla mnie jest to genialny przyklad projekcji.

> Co jednak wcale nie zmienia faktu, że tym \\\\kąskiem\\\\\to Ty
> straciłaś
> np.w moich oczach nieodwracalnie - Haniu.

Twoja to strata, jak wiesz.

4. Data: 2010-10-26 07:05:38

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> wspólnego dzieła was do tego zmusi.
> Kończąc ten absurd rozmowy z ludźmi niczym na nią nie zasługującymi -

A łyżka (!) na to: 'niemożliwe' ....

5. Data: 2010-10-26 07:31:39

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Paź, 09:05, Hanka <c...@g...com> wrote:

> [...]
> tym cytatem z XL.
>
> Oto moj komentarz:
>
> Dla mnie jest to genialny przyklad projekcji.

(: Nie zapomnij łyżki, a może raczej łopaty, bo wiesz
dobrze, że mnie nie chodzi o sam temat a Twoją dzisiejszą reakcje.

> Twoja to strata, jak wiesz.

Chyba sie przeceniasz. Nie no jednak na pewno się przeceniasz.

EOT + PLONK (:

6. Data: 2010-10-26 07:38:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 26 Paź, 09:05, Hanka <c...@g...com> wrote:

>EOT + PLONK (:

Jałc efemeryda rabnela plonkiem, a moze Ty kto to inny niz podpis?

7. Data: 2010-10-26 07:39:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspólnego dzieła was do tego zmusi.
> Kończąc ten absurd rozmowy z ludźmi niczym na nią nie zasługującymi -

Na jak dlugo tym razem odstawi?

8. Data: 2010-10-26 07:47:20

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Wycinam ten rarytas i podaje na tacy.
>
> Smacznego.

Jak to Ikselcia odeszła...hm...szkoda.

9. Data: 2010-10-26 07:48:01

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

>Co jednak wcale nie zmienia faktu, że tym \\\\kąskiem\\\\\to Ty
>straciłaś
>np.w moich oczach nieodwracalnie - Haniu.

Pieprzysz jak potluczona/ny/ne. Przeciez Hanka zrealizowala zyczenie ikseli,
kazde jej odejscie jest manifestacja "zywcienstwa", kto by sie o tym
"zwycienstwie" dowiedzial, gdyby bylo gdzies zakopane?

10. Data: 2010-10-26 08:11:48

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:e6a3d8f0-7d19-4eb9-8a97-4b2d474bff61@
> [...]
> kazde jej odejscie jest manifestacja "zywcienstwa", kto by sie o tym
> "zwycienstwie" dowiedzial, gdyby bylo gdzies zakopane?

No dzieki.
Widac jednak LOPATA byla potrzebna.

Jesiennie...
MINI - PRECZ
Gaba Kulka vs Młynarski
Zmień Hitlera na Kaczyńskiego i Przeczytaj.
Fajne. Mamusia i synuś.