PUBLIKACJE POMOCY !!

1. Data: 2003-06-25 16:49:44

Temat: PUBLIKACJE POMOCY !!
Od: "Helisa" <h...@a...bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i na wstepie prosze o pomoc.
Nie mam dostepu do pewnych publikacji, ktore jak sie moze okazac w
przyszlosci, beda mi bardzo potrzebne.
Jesli ktokolwiek moglby mi pomoc, to bede szalenie wdzieczna.
Publikacje te to:
1) Fujii, J., Otsu, K., Zorzato, F., De Leon, Khanna, V.K., Weiler, J.E., O
Brien, P.J., MacLennan, D.H. (1991) Identification of a mutation in porcine
ryanodine receptor associated with malignant hyperthermia. Science, 253,
448-451

2) MacLennan, D.H., Phillips, M.S. (1992) Malignant hyperthermia, Science,
256, 789-794

3) Gallant, E., Rempel, W.E. (1987) Porcine malignant hyperthermia: False
negatives in the halothane test. Amer. J. Vet. Res., 48, 488-491

4) Archibald, A.L., Imlah P. (1985) The halothane sensitivity locus and its
relationships. Anim. Blood Grps Biochem. Genet., 16, 253-263

Pozdrawiam i za wszelka pomoc z gory dziekuje!
Helisa
h...@a...bydg.pdi.net

2. Data: 2003-06-26 11:38:44

Temat: Re: PUBLIKACJE POMOCY !!
Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Helisa" <h...@a...bydg.pdi.net> napisał w wiadomości
>ciach

nie ma w Bydgoszczy biblioteki lekarskiej, tudziez bibioteki akademii
medycznej?

pozdro Tichy

rzesy - problem - tik "strzembosza"
USG