Pacaneum

1. Data: 2003-02-03 10:52:07

Temat: Pacaneum
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla zapominalskich i uzdrawiaczek :-) Algi

Rys historyczny: Mączka z wodorostów już ponad 1000 lat temu znana była,
szczególnie w Azji, jako środek odmładzający i upiększający.

Zawartość: łatwo przyswajalne białka, aminokwasy, węglowodany, witaminy
(szcz. B), minerały, mikroelementy (Jod), pierwiastki śladowe.

Działanie: regenerują i odtruwają organizm, poprawiają przemianę materii, na
nadwagę, obniżają cholesterol ;-) odmładzające, przeciw wypadaniu włosów,
na artretyzm, ciężkie oparzenia, trądzik, łuszczycę, egzemę, starzenie i
odwodnienie naskórka, cellulitis i rozstępy, do pielęgnacji biustu, przeciw
łupieżowo oraz na raka i jako afrodyzjak :-)

Stosowanie: kremy, maseczki, toniki, szampony, mydła itp., kąpiele ozonowe z
dodatkiem alg wraz z hydromasażem perełkowym relaksują, odprężają, stosowane
są przy zespole wyczerpania i osteoporozie.
Kuchenna "Przyprawa ziołowa morska" - zamiast soli.

Zwierzęta: poprawiają ogólna kondycję (konie wyścigowe) i intensywność
kolorów sierści (psy wystawowe)

W temacie grupy: algi utrzymują bądź podwyższają biologiczną aktywność
gleby.
Pozdrawiam porywiście i śniegowo Ja...cki

2. Data: 2003-02-04 11:56:06

Temat: Re: Pacaneum
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dla zapominalskich i uzdrawiaczek :-) Algi

Hmm.Pacaneum to mi się kojarzy bardziej z Pacanowem .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

3. Data: 2003-02-04 17:45:42

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b1onpe$ral$2@atlantis.news.tpi.pl Too old...
<j...@p...pl> napisał(a):

> Hmm.Pacaneum to mi się kojarzy bardziej z Pacanowem .

Hejka, to szkoda, bo powinno z "Pamiętnikiem młodej lekarki", Ewą
Szumańską, Kacz Markiem, no i "już po wszystkiem"

Pozdrawiam zimowo Ja...cki

te okropne kociska
Oblodzenie
Firletka