Paciorkowiec β-hemolizujący

1. Data: 2005-04-15 16:22:22

Temat: Paciorkowiec β-hemolizujący
Od: "klepol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

U mojej dziewczyny wykryto w pochwie paciorkowca &#946;-hemolizującego.
Prawdopodobnie mam to rowniez w nasieniu. Poszedlem zrobic posiew. Prosze
niech jakis lekarz sprobuje powiedziec skad ten paciorkowiec mogl wziasc sie w
moim nasieniu. Odrazu zaznaczam, ze nie prowadze "bujnego zycia towarzyskiego".

Pozdrawiam,
klepol

2. Data: 2005-04-15 19:08:41

Temat: Re: Paciorkowiec &#946;-hemolizujący
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 15 Apr 2005, klepol wrote:

> Prawdopodobnie mam to rowniez w nasieniu. Poszedlem zrobic posiew. Prosze

w miejscu gdzie bylo napisane hemolizujacy u mnie byly krzaczki a to
wazne napisz wiec lacinsko "alfa" czy "beta"?

P.>
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2005-04-15 19:28:58

Od: "klepol" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w miejscu gdzie bylo napisane hemolizujacy u mnie byly krzaczki a to
> wazne napisz wiec lacinsko "alfa" czy "beta"?

to jest paciorkowiec beta-hemolizujacy

meski problem..
wyniki badania radiologicznego
kwas acetylosalicylowy a sulodexidum - bardzo przosze o pomoc
CIN I kanalu szyjki macicy-wyciecie czesci szyjki?
wzdęcia a chleb razowy