meski problem..

1. Data: 2005-04-15 16:20:42

Temat: meski problem..
Od: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od 2 tygodni zauwazylem ze w moim nasieniu pojawily sie lekko brazowe grudki
?! nie jest ich duzo .Wygladaja jak ziarnka z miaszu agrestu czy cos
podobnego..nie potrafie sprecyzowac :(.w kazdym badz razie ma to odcien
brazowy..nie boli przy wytrysku kompletnie nic .. jest jak dawaniej z ta
roznica ze wlasnie kolor mojej spermy ma inny jak zawsze kolor! ( zawsze
mial bialy ),zaznaczam se diety nie zmienilem i odzywiam sie jak
codzien..jakies sugestie ?..dziekuje z gory za odpowiedz..

Jasper

2. Data: 2005-04-15 17:06:18

Temat: Re: meski problem..
Od: "klonik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

martwe plemniki

3. Data: 2005-04-15 17:10:14

Od: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> martwe plemniki

ale nagle skad tyle ?

Jasper

4. Data: 2005-04-15 17:42:46

Od: "klonik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badanie prostaty wykarze

5. Data: 2005-04-15 19:01:33

Od: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> badanie prostaty wykarze

tzn mam zaczac sie bac ? czy to jakos samo mija,tzn organizm sie oczyszcza ?
.. mam 26 lat

Jasper

6. Data: 2005-04-15 19:17:41

Od: "klonik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

badanie prostaty to konieczność w takim przypadku, to nie jest oczyszczanie
organizmu, robi to w inny sposób.Poprostu masz obumarłe plemniki

7. Data: 2005-04-15 19:23:49

Od: "Jasper [ SZN ]" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> badanie prostaty to konieczność w takim przypadku, to nie jest
oczyszczanie
> organizmu, robi to w inny sposób.Poprostu masz obumarłe plemniki

zastanawia mnie dlaczego to sie wzielo i skad tak nagle ..?wrr

jasper

wyniki badania radiologicznego
kwas acetylosalicylowy a sulodexidum - bardzo przosze o pomoc
CIN I kanalu szyjki macicy-wyciecie czesci szyjki?
wzdęcia a chleb razowy
Zakażenie pochwy z Candidą.