Pacjent jak przedmiot

21. Data: 2006-04-14 18:28:50

Temat: Re: Pacjent jak przedmiot
Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pracuje lacznie do 120godzin tygodniowo
>
> P.>
> --
> Piotr Kasztelowicz                     P...@a...torun.pl
> http://www.am.torun.pl/~pekasz
> http://www.am.torun.pl
> PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

Z całym należnym szacunkiem - I PAN SIĘ JESZCZE TYM "PRZECHWALA"???
Czy nie należałoby współczuć pacjentom przyjmowanym w ostatniej 40-stce godzin
z tej 120-stki?

Osłupiały
EG

PS. Z innej strony: nie tak dawno anonimowy polski lekarz wyznał mi, iż 90 000
Ł rocznie, które oferowano mu w UK za pracę zwykłego GP (taki 'rodzinny') nie
było dla niego kuszącą propozycją .... a pracował tylko na 1/2 etatu (bo to
ZUSik i inne 'pańszczyzny' załatwia) + jakieś 'fuchy'.

PS2. Życzę wesołych świąt i mniej pracy.

22. Data: 2006-04-15 07:59:55

Od: " stoki" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co w takim razie tworzyć tę pulę? Powstawałaby ona przecież z
> opłacanej przez pacjenta składki. Po co więc brać pieniądze i je oddawać
> w postaci bonów?

Dlatego, że uważam, iż szpital, czy wogóle państwowa opieka zdrowotna nie
powinna być dostępna za pieniądze. Uważam, ze łączenie państwowej i prywatnej
służby zdrowia powoduje wielką korupcję.
Jeśli zaś państwowa opieka zdrowotna nie była by dostępna prywatnie, a
pacjent chciałby z niej właśnie skorzystać, bo uważam , że jest na wyższym
poziomie,
więc jedyną sprawiedliwą metodą podziału tego dobra, były by własnie bony na
usługi medyczne w rękach pacjentów.

23. Data: 2006-04-20 09:04:43

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

el Guapo napisał(a):

> [...]
> Czy nie należałoby współczuć pacjentom przyjmowanym w ostatniej 40-stce godzin

To nie przechwałki, tylko obraz polskiej smutnej rzeczywistości. Tyle
lekarz musi pracować, aby zarobić na rodzinę i przyzwoity standard życia.

> [...]
> było dla niego kuszącą propozycją .... a pracował tylko na 1/2 etatu (bo to
> ZUSik i inne 'pańszczyzny' załatwia) + jakieś 'fuchy'.
A czy ten lekarz, to przypadkiem nie jakiś mitoman?

--
_ _ _ _

Crestor (rosuvostatyna)
TRACHEOTOMIA - po zabiegu krtani
Przesunięcie ósemki w miejsce po siódemce
czy mozna tak dzialas w medycynie?
Testowanie leków