Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)

41. Data: 2009-02-22 00:31:19

Temat: Re: Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)
Od: Baseciq <n...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 23:42:11 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie. Mam zaczęte trzy, ale nigdzie nie wyjeżdżam, a najlepiej czyta mi
> się w pociągu :)

To ja osobiście muszę polecić, jeżeli lubisz SF.

42. Data: 2009-02-22 00:32:39

Od: Baseciq <n...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 15:34:27 +0100, Ikselka napisał(a):

> U nas w Kielcach nie obcinają - uczeń ma szansę pokazać, co jest wart.Moze
> u was, w Wawce, w 50-osobowych klasach tak nie jest, no ale u nas w
> katolickich liceach jednak klasy są mniej liczne i warto za to zapłacić - i
> są efekty.

Ach. Kielce... To ja już nie mam pytań...

43. Data: 2009-02-22 00:37:36

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baseciq" napisał:

> To ja osobiście muszę polecić, jeżeli lubisz SF.

Nie przepadam. Ugryzłam tylko kawałek Douglasa Adamsa. O, takie
klimaty lubię. I Kroniki Marsjańskie czytałam. Więcej "grzechów" nie
pamiętam.

--
Pozdrawiam - Aicha

44. Data: 2009-02-22 01:07:30

Od: Baseciq <n...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 00:54:02 +0100, Ikselka napisał(a):

> No, to Cię, kulturka, poniosło. Chyba za dużo prundu w wannie.

Ustawienia -> serwery, tożsamości, sygnatury ... -> wybieramy tożsamości ->
zaznaczamy aktualnie używaną tożsamość,

na dole po prawej zaznaczyć "Dialog tworzy Message-ID" i "Twórz z:" w polu
"Twórz z" wpisz "Ikselka", dzięki czemu będzie można normalnie jak bozia
przykazała kfować Twoje wątki po references:

Mnie możesz sobie ciąć "gdy message-id lub references zawiera
dlg.baseciq.org", dzięki czemu nie będziesz widzieć ani moich postów ani
osób które mi odpiszą.

45. Data: 2009-02-22 01:13:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 01:32:39 +0100, Baseciq napisał(a):

> Ach. Kielce... To ja już nie mam pytań...

No i słusznie. Neowarszawianka rodem z Pcimia jakie może mieć pytania?

46. Data: 2009-02-22 01:17:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 02:07:30 +0100, Baseciq napisał(a):

> [...]
> "Twórz z" wpisz "Ikselka", dzięki czemu będzie można normalnie jak bozia
> przykazała kfować Twoje wątki po references:

Skoro Ci mózgu brak... to cóż mogę zrobić. References nie pomogą, skoro
nick nie wystarczy.

> Mnie możesz sobie ciąć "gdy message-id lub references zawiera
> dlg.baseciq.org", dzięki czemu nie będziesz widzieć ani moich postów ani
> osób które mi odpiszą.

Ustawiaj sobie budzik, a nie mnie.

47. Data: 2009-02-22 05:32:21

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lut, 23:47, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" napisał

> Co to kurwa Usenet czy Twój prywatny folwark? Rozkazywać to sobie
> możesz fornalom, o ile się ich kiedykolwiek dorobisz. Najpierw Saulowi
> piszesz "powiedz jej" - czyli mnie, teraz piszesz do mnie, chociaż
> podobno masz mnie w kfie. Jak masz coś do kogoś, to miej tyle odwagi,
> żeby powiedzieć mu to w oczy albo się zamknij. Tchórzu.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Daj spokój, ona jest zbyt miła, albo była wielką sekutnicą - coś
takiego - "bede nie bede", aby dokuczać jej za ten zwrot - wytrenowany
w domu - nosicielami musiały być dzieci...

48. Data: 2009-02-22 05:34:47

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 01:37, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Nie przepadam. Ugryzłam tylko kawałek Douglasa Adamsa. O, takie
> klimaty lubię. I Kroniki Marsjańskie czytałam. Więcej "grzechów" nie
> [...]

Bo trzeba mieć wyobraźnię - męską wyobraźnię, kobiety nie umieją
wytwarzać i kontrolować takiej ilości abstraktów.

49. Data: 2009-02-22 05:36:40

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 02:13, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> No i słusznie. Neowarszawianka rodem z Pcimia jakie może mieć pytania?

Pcim to piekna miejsowość, podobnie jak Kłaj czy Kołaczyce...

50. Data: 2009-02-22 08:41:15

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 06:32, Panslavista wrote:
> [...]
> Daj spokój, ona jest zbyt miła, albo była wielką sekutnicą - coś
> takiego - "bede nie bede", aby dokuczać jej za ten zwrot - wytrenowany
> w domu - nosicielami musiały być dzieci...

To nie jest Aicha!
Ona nigdy by nie zrobiła takiego błędu, by pomylić "płecie".
Poza tym to nie jest Jej styl pisania.
Ktoś ma na celu poróżnić dziewczyny.

--
Pozdrawiam :)
JM

Bambus w szynce, czyli o jakości jedzenia w sklepach
co z włoskich orzechów?
CHLEB...
pieczeń rzymska - mrożenie
Gdzie takie coś kupić - stara gofrownica