Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)

51. Data: 2009-02-22 09:28:38

Temat: Re: Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Bo trzeba mieć wyobraźnię - męską wyobraźnię, kobiety nie umieją
> wytwarzać i kontrolować takiej ilości abstraktów.

Gadanie. Moje dziecko właśnie zaczęło przeglądać Michio Kaku. Trzeba
mieć dużą ilość czasu, nie zakłóconego myśleniem o tym, że trzeba
pozew napisać np. :> Wtedy można rozgryźć każdą, nawet najbardziej
abstrakcyjną abstrakcję.

--
Pozdrawiam - Aicha

52. Data: 2009-02-22 09:34:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" napisał:

> To nie jest Aicha!
> Ona nigdy by nie zrobiła takiego błędu, by pomylić "płecie".

ROTFL! A jaka jest żeńska forma od tchuża?

> Poza tym to nie jest Jej styl pisania.

Buhaha. Nie wkurwiłaś się nigdy w życiu?

> Ktoś ma na celu poróżnić dziewczyny.

Ani chybi spisek. Stłaszne! To, że podobnie jak Ikselka lubię klasykę
czy parę innych rzeczy, nie znaczy, że mamy takie samo zdanie na temat
pryncypiów - bo one są zgoła inne. No tak mi przykro.

--
Pozdrawiam - Aicha

53. Data: 2009-02-22 09:35:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> References nie pomogą, skoro nick nie wystarczy.

Nie używasz wyłącznie nicka. Niestety szukanie odpowiedzi na swoje
posty w googlu nie przyniesie zbyt wielkich owoców :>>>

--
Pozdrawiam - Aicha

54. Data: 2009-02-22 09:39:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> pryncypiów - bo one są zgoła inne. No tak mi przykro.

Na przykład ja nigdy nie zmusiłabym dziecka do grania 10 razy tego
samego kawałka. Dla mnie to sadyzm i egoizm. Ale jak ktoś nie potrafi
obsługiwać sprzętu do nagrywania, to cóż...

--
Pozdrawiam - Aicha

55. Data: 2009-02-22 11:11:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Daj spokój, ona jest zbyt miła, albo była wielką sekutnicą - coś
> takiego - "bede nie bede", aby dokuczać jej za ten zwrot -
> wytrenowany w domu - nosicielami musiały być dzieci...

Czysta hipokryzja - twierdzić, że wszystkie kobiety (oprócz wyjątków)
są "be", a jak mężczyzna powie to samo, to się nadymać :)

--
Pozdrawiam - Aicha

56. Data: 2009-02-22 13:01:31

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org> napisał w wiadomości

> Ach. Kielce... To ja już nie mam pytań...

Dokładniej: Nowa Słupia, a raczej jej okolice.

57. Data: 2009-02-22 13:22:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 14:01:31 +0100, lemonka napisał(a):

> Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org> napisał w wiadomości

> wart.Moze
> zapłacić - i

> Dokładniej: Nowa Słupia, a raczej jej okolice.

Tak, Nowa Słupia jest 8 km od granic miasta. Rzeczywiście - można swobodnie
na aerobik wyskoczyć :->
To ja już nie mam pytań.

58. Data: 2009-02-22 14:06:40

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 12:11, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Czysta hipokryzja - twierdzić, że wszystkie kobiety (oprócz wyjątków)
> są "be", a jak mężczyzna powie to samo, to się nadymać :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Kurka ozdobna ma piórka do napuszania... ;-))

Bambus w szynce, czyli o jakości jedzenia w sklepach
co z włoskich orzechów?
CHLEB...
pieczeń rzymska - mrożenie
Gdzie takie coś kupić - stara gofrownica