Pajaki?

1. Data: 2006-05-23 08:13:02

Temat: Pajaki?
Od: "belgrano" <a...@g...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam wiejski domek,i nekaja mnie wieczne pajaki? Czy ktos moze
napisac jak sie z nimi po zegnac? Czy sa sprawdzone sposoby poza
miotla i duza iloscia czasu, którego nie ma jak jestem na
dzialce. Prosze o porady??
dziekuje .
Piotr

2. Data: 2006-05-23 10:24:05

Temat: Re: Pajaki?
Od: doslaw <doslaw_usunto@_beztegotez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik belgrano napisał:

> [...]
> napisac jak sie z nimi po zegnac? Czy sa sprawdzone sposoby poza
> miotla i duza iloscia czasu, którego nie ma jak jestem na

w domku letniskowym, pamietam, tez byl z tym problem, domek wiekowy,
pelno szpar, dziur, walacy sie sufit
no i wylazily takie wielkie i wlochate (bo takimi 'zegarkami' to bym sie
nie przejmowal)
no to kupilismy fioletowego rajda (czy cos takiego) w spreju, porzadnie
cala altanke spryskalismy, po kazdym kacie, szparze etc etc, zamknelismy
na cztery spusty i nastepnego dnia juz nie bylo ich
to bylo w sierpniu zeszlego roku
w tym roku jeszcze nie zauwazylem zadnego... moze skuteczny, ale malo
humanitarny sposob

pozdr
doslaw

3. Data: 2006-05-23 11:12:53

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

belgrano wrote:
> [...]
> napisac jak sie z nimi po zegnac? Czy sa sprawdzone sposoby poza
> miotla i duza iloscia czasu, którego nie ma jak jestem na

w tym roku zauwazylem, ze populacja pajaków jest ogromna.
jest ich od cholery i troche, na kazdym kamieniu, na scianach domu, w
stodole, no wszedzie!
nawet po trawie zapieprzaja, choc to nie ich domena.
taki urok (?) wiejskiego domku, a najlepsza metoda jest brak zakamarków,
lekkie meble na filcach, które mozna odsuwac i odkurzac za nimi, zero
makatek, jak najmniej obrazów na scianach, no i okazjonalne wspomaganie
raidem.

moon

4. Data: 2006-05-23 15:46:34

Od: "Milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "moon"

> w tym roku zauwazylem, ze populacja pajaków jest ogromna. (...)

Ja tam sobie cienie obecnosc pajaków w ogrodzie ... kazdy pajak to
szczescie !
Nie ma piekniejszego obrazka jak samica skakuna trzymajaca kokon w tylnych
odnózach wygrzewajaca sie w sloncu na kamieniu :-D

A rada na pozbycie sie pajaków z domu/domku (tak jak mój przedmówca)
uszczelnianie szpar i siatki (moskitiery)w oknach i drzwiach !

Serdecznie Milka

5. Data: 2006-05-23 17:31:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Milka" <m...@t...pl> wrote in message
> [...]
>
> A rada na pozbycie sie pajaków z domu/domku (tak jak mój przedmówca)
> uszczelnianie szpar i siatki (moskitiery)w oknach i drzwiach !

Witaj Miłka!

Zabijam pająki, ja, ljubitiel zwierjat, doprowadziły mnie do pasji. Zawsze
mam jakieś zwierzęta w domu, teraz mam tylko kota Cićka - od Pani EliP
dawnej uczestniczki psp - najbardziej politycznego kota w Polsce (i pierwszy
GADAJĄCY kot, jakiego mam - miałem ich wiele).
Byłem pogryziony w okolicy kostek na obu nogach. Jestem uczulony na pchły -
mając zwierzęta w domu kładłem to na karb zapchlenia, ale po użyciu środków
na pchly i kleszcze o trzymiesięcznej skuteczności, po kolejnych ukąszeniach
(niezwykle swędzących), zapolowałem. Ułożyłem się do snu, wszyscy zalegli w
ciszy, poczułem łaskotanie, ale wtedy zarwałem się świecąc lampką nocną i
zobaczyłem wroga - pająk o średnicy w biegu około 5cm. Zniknął pos
materacem, odchyliłem na moment i zobaczyłę w rogu łóżka utkane gniazdo z tą
pajęczycą i setkami małych pajączków.
Kazałem przyprowadzić moją Hylę (http://www.kop.net.pl/hyla.html) i bez
litości zassałem całość. Następnego dnia zarządziłem polowanie - odsunięto
wszystkie szafy - znalazłem jeszcze kilka takich potworów.
Żywiły się moją limfą gryząc i rozdrapując moje poprzednie rany...
Od tamtego czasu mam święty spokój.
Kocham wszystkie zwierzęta, ale to ja ustalam warunki realizacji tej
miłości...

Pozdrawiam!
Jerzy

6. Data: 2006-05-23 20:34:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista"

> Kocham wszystkie zwierzęta, ale to ja ustalam warunki realizacji tej
> miłości...

Ja też kocham zwierzaki i nie daje się zwariować ale jeśli takiego
pająka da się złapać do kubeczka i wyrzucić przez balkon to czemu nie
miałabym zwrócić go naturze ?!

Tak samo czynię z osami, pszczołami, szerszeniami, komarami, kowalikami,
widliszkami ... eee ... komarami to nie - śmierć komarom ;-)

Serdecznie Miłka

7. Data: 2006-05-23 22:05:08

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Milka wrote:

> Nie ma piekniejszego obrazka jak samica skakuna trzymajaca kokon w
> tylnych odnózach wygrzewajaca sie w sloncu na kamieniu :-D

herr gott!!

moon

8. Data: 2006-05-23 22:09:11

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> odsunięto wszystkie szafy - znalazłem jeszcze kilka takich potworów.
> Żywiły się moją limfą gryząc i rozdrapując moje poprzednie rany...

szkoda, ze prof. Kępiński już nie żyje, pewnie dałby za ten tekst trochę
grosza...

moon

9. Data: 2006-05-24 10:08:46

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon"

> szkoda, ze prof. Kępiński już nie żyje, pewnie dałby za ten tekst trochę
> grosza...

tja...tym bardziej że podobno pająki zyjace w Polsce nie mają na tyle
twardego narzędzia by przegryźć ludzką skórę ;-))))

--
ewa

10. Data: 2006-05-24 10:09:39

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milka" <

> [...]
>
> A rada na pozbycie sie pajaków z domu/domku (tak jak mój przedmówca)
> uszczelnianie szpar i siatki (moskitiery)w oknach i drzwiach !

zgadzam się z każdym słowem :-))))

--
ewa

parkowanie