Paluszki krabowe

1. Data: 2006-01-31 18:37:20

Temat: Paluszki krabowe
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłam w promocji paczkę paluszków karbowych. Macie może pomysł co dobrego
z tego można zrobić?
Sałatkę? A może coś innego na ciepło?
Nic ciekawego nie wygooglałam a chciałabym zaskoczyć znajomych czymś
oryginalnym.

2. Data: 2006-01-31 19:09:43

Temat: Re: Paluszki krabowe
Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNo" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dobrego z tego można zrobić?
> Sałatkę? A może coś innego na ciepło?
> Nic ciekawego nie wygooglałam a chciałabym zaskoczyć znajomych czymś
Zrób sałatki, mam dwa przepisy, mi bardziej smakuje ten drugi, ale ja nie
przepadam za papryką

Paluszki krabowe
Ugotowany na sypko ryż
Papryka czerwona
Kukurydza z puszki
Majonez
Można dodać trochę zielonego ogórka

Wszystko, co się kroi, kroimy w kosteczkę, dodajemy ryż, majonez i mieszamy.

Jedno opakowanie mrożonych paluszków krabowych- tam chyba10-12 szt.
4 jaja na twardo
ananas z puszki kilka krążków (ok 5-6)
pęczek koperku
sok z cytryny do smaku
majonez
Paluszki lekko rozmrozić, tak, aby dały się pokroić w 2 cm kostkę.
Jajka na twardo tez w kostkę, ananas - w 2 cm kostkę.
Koperek posiekać, dodać + majonez i sok z
cytryny do smaku. Zostawić aż się przegryzie w lodowce. W razie potrzeby
trochę soli jak ktoś lubi.

Anet

3. Data: 2006-01-31 20:16:10

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Koperek posiekać, dodać + majonez i sok z
> cytryny do smaku. Zostawić aż się przegryzie w lodowce. W razie potrzeby

Wielkie dzięki ! Spróbuję
HaNo

4. Data: 2006-01-31 21:43:56

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 31 janvier 2006 ŕ 22:44:59, dans <drolgh$2dl$1@inews.gazeta.pl> vous
écriviez :

> Prosta sprawa:
> Smażysz je z dwóch stron na maśle i jesz z sosem czosnkowym

> Sos czosnkowy np:
> - duża śmietana 18%
> - zgnieść kilka ząbków czosnku
> (ja kocham czosnek, więc daję 3-4 ząbki
> aż piecze :)
> - zetrzeć na wiórki zielony ogórek, odlać sok
> i wrzucic do smietany z czosnkiem

> doprawić solą i pieprzem

> Mniam :))))))))))))))))))))

Hmmm... a po coz do tego paluszki krabowe ?

Ewcia

--
Niesz

6. Data: 2006-01-31 21:54:21

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Hmmm... a po coz do tego paluszki krabowe ?

Jako dodatek do sosu :)

Agnes

7. Data: 2006-02-01 06:20:39

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tego można zrobić?
> Sałatkę? A może coś innego na ciepło?
> Nic ciekawego nie wygooglałam a chciałabym zaskoczyć znajomych czymś

piwo+mąka i zrobic ciasto jak na naleśniki

zanurzac w tym cieście i smażyc az beda złote...

długo to nie trwa ;)))

do tego jakas sałatka z zieleniny

Marek:)

8. Data: 2006-02-01 07:14:57

Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sałatka z paluszkami krabowymi ( wersja lżejsza )

2 paczuszki paluszków krabowych

2 długie zielone ogórki

jogurt naturalny

pęczek koperku

sól, pieprz

Paluszki krabowe rozmrozić i pokroić na małe kawałeczki, ogórki zielone
zetrzeć na tarce

(odcisnąć wodę) wszystko wymieszać z jogurtem i posiekanym koperkiem,
doprawić solą i pieprzem.

Sałatka z paluszkami krabowymi ( wersja cięższa )

2 paczuszki paluszków krabowych

? kapusty pekińskiej

puszka kukurydzy

ogórek zielony

koperek

majonez

sól,pieprz

Paluszki krabowe rozmrozić i pokroić na małe kawałeczki , ogórek obrać i
pokroić w kosteczkę , kapustę poszatkować drobno.Wszystkie składniki
wymieszać i doprawić.

Smacznego !

9. Data: 2006-02-01 08:13:19

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z tego można zrobić?
> Sałatkę? A może coś innego na ciepło?
> Nic ciekawego nie wygooglałam a chciałabym zaskoczyć znajomych czymś

Kiedyś ktoś podał jako silnie uzależniający taki przepis na te paluszki z
majonezem, z czosnkiem, z czymś tam jeszcze. Nawet zrobiłem, z połowy
paczki. Druga połowa zzieleniała i spleśniała dosłownie w kilka dni, a
oprócz tego wyczytałem że w tych paluszkach krabów to nie ma, a są to
sprasowane różne ryby, mocno zakonserwowane i obciągnięte krabowym aromatem.
I już ich więcej nie kupiłem.
Smacznego :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

10. Data: 2006-02-01 12:31:28

Temat: Odp: Paluszki krabowe
Od: "HaNo" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> oprócz tego wyczytałem że w tych paluszkach krabów to nie ma, a są to
> sprasowane różne ryby, mocno zakonserwowane i obciągnięte krabowym
> [...]
Hmmm tez to słyszałam, ale mimo tego zasmakowały mi więc mam nadzieje że
trujace zbytnio nie są.
Dzięki Wszystkim za przepisy!
ZAbieram się do roboty!
HaNo

> --
> "Żałuj za dowcipy, synu!"
> Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Nasmażyłam skórki pomarańczowej - i co dalej?
krokiety
Nigela i jej makaron z mięsem krabowym
Ciasto drożdżowe ucierane - pytanie
pasta porady