Naiwność a prostota

21. Data: 2006-08-15 13:58:43

Temat: Re: Naiwność a prostota
Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Aug 2006 11:44:35 +0200, Sky napisał(a):

> Życie jest dla wielu dożywotnią karą...
> ;)

Niektórzy uważają, że Ziemia jest piekłem innej planety...
Zresztą kto wie ;)

--
Immon

22. Data: 2006-08-16 12:03:35

Temat: Odp: Naiwność a prostota
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:t1aybmc5m8uw$.ogms0cg99fo2$....@4...net..
.

> Niektórzy uważają, że Ziemia jest piekłem innej planety...
> Zresztą kto wie ;)

Może ktoś wie... ;)

23. Data: 2006-08-17 18:26:51

Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał:
> Jak zdefiniować i na jakiej zasadzie proponowalibyście rozróżnić oba
> zjawiska? :)
Prostota jest to postępowanie tak, jak się czuje. Naiwność jest to
postępowanie tak, jak czują inni.

Przepraszam za zwłokę, ale że na grupie się nic nie dzieje, to się nie
spieszyłem. ;)

Pozdrawiam, argothiel

24. Data: 2006-08-17 23:34:54

Temat: Re: Chciałbym się utrzymać w temacie
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

~------~----~--~--
> á http://groups.google.pl/group/free-pl-prawdy?lnk=li&
hl=pl
> -~----------~----~----~----~------~----~------~--~--
---~-------~--~---

Pan strzelasz, a Bóg ma te Pana 'kule' nosić :-)
Odwróćmy.
Kule Pan dostałeś. Się na nich wspierasz.

Gdybyś Pan rozumiał, nie byłoby wyjaśnień 'wszystkiego'.

Za to, Tworzysz Pan ciekawostki, które są czasem zabawne,
a czasem nastręczające kłopotu w wyjaśnieniu dlaczego się
mylisz. To, znów jest Twórcze.

Piszę to, celem tchnięcia w Pana, animuszu Twórczego.
Którego, Panu nie brakuje, a skutków nikt, tymbardziej Pan, nie przewiduje.

Problem w tym, by nie gasząc Pańskiej Twórczości, wysublimować
z Pana odpowiedzialność.

np:
http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/msg
/11c949a22c9d3c33?hl=pl

Głównie, 'sprawa' w "samozachwycie".

W czym problem?
Wysublimujesz.
Na podstawie "siebie".

Spodziewam się, że docenią pisząc... po paruset latach...

"W wieku przełomu, gdy Bil zmęczony, tym co narobił na przełomie wieków,
wreszcie abdykował, jedna z postaci usenetowych, ksR, rzuca się nam w oczy.
Nie istniejąca już dziś, stymulująca niefrasobliwość księga Guinnessa,
zanotowała
największą ilość odpowiedzi (wg. nie istniejącego już dziś Google) na
dowolne
tematy z pogranicza, życia i śmierci, które tak dręczyły poprzednia
pokolenia.
W efekcie wydaliśmy TransDysk z Biblioteką postów, tego zapomnianego autora,
który dołączamy gratis do opiekacza chleba. Który to chleb wymyślono tysiące
lat temu, a który w promocji, kosztuje mniej niż przelot na Marsa. Siedzibę
wszystkich przemiłych bogów, na których możecie popatrzeć dzięki ...." etc.

Alternatywa?

No cóż. Widowiskowość Pańskich reakcji, jakby gwarantuje Pańskie
"nieprzygotowanie". :- )))
(Co by to nie miało znaczyć.)

W efekcie, nie skupia się Pan na tym co widzi, lub nie widzi,
ale na percepcji zlogizowania. Co, w samym zamyśle jest
'zabawne', ale nie "przydatne" nikomu.

Ja wiem "w czym problem".
A Pan?

ett

25. Data: 2006-08-18 08:00:03

Od: "ksRobak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl>
> [...]

> W efekcie, nie skupia się Pan na tym co widzi, lub nie widzi,
> ale na percepcji zlogizowania. Co, w samym zamyśle jest

Wychodzi na to, że trzy GENY przesądzają:
gen pazerności (dosiebizm),
gen chytrości (cwaniactwo),
"gen" obłudy (zakłamanie (wychowanie w TABU})
a więc: wpływ podświadomości na odruchy. :-)
PS. kwestia etyki pedofila, kanibala, dewota, huncwota, statystycznego
Kowalskiego i Ziutki z drugiej klatki - jakoś mnie ani grzeje ani ziębi.
Masz Pan jasność? ;-)
PSS. inne pytanie: jak wyjść z tego zaklętego kręgu i czy warto?
pozostawiam bez odpowiedzi... :)
~>°<~
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy

26. Data: 2007-03-29 20:25:56

Temat: Re: ? Również chodzi medycynę okultystyczną osobom, które używają takich określeń jak
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał(a):
> Również chodzi medycynę okultystyczną osobom, które używają takich określeń
> jak
> 'medycyna alternatywna', 'medycyna holistyczna' czy 'medycyna
> psycho-somatyczna'.

ale czy dobrze to przemyślałeś, wnikając w wnętrze medycyny holistycznej
która używa takich określeń, bo również chodzi tak jak one wiesz
samoloty latają i latawce

--
http://patrz.pl/trener
SOBIEKRÓL

28. Data: 2007-04-01 00:24:52

Temat: Pamięć o nich była tak głęboka, że wzbudzała grozę jeszcze pięć wieków później.
Od: "Tomek" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

'

29. Data: 2007-08-17 12:41:40

Temat: RĂłwnieĹĽ chodzi medycynÄ(TM) okultystycznÄ... osobom, ktĂłre uĹĽywajÄ... takich okreĹ>leĹ,, jak
Od: "Ceber ." <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ab

30. Data: 2007-08-18 12:17:48

Temat: Pamięć o nich była tak głęboka, że wzbudzała grozę jeszcze pięć wieków póĽniej.
Od: "JerryKeey ." <!bigbrednie@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

ab

toksyczna matka...
[pyt] Jak czesto powtarzac, aby zapamietac
Testy osobowościowe
Czy ktos moze polecic dobrego terapeute ze Szczecina?
Przemoc w szkolach