Pamplelune w warszawie?

1. Data: 2004-03-04 19:05:56

Temat: Pamplelune w warszawie?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

sloniocy!

gdzie w warszawie da sie dostac Aqua Allegoria Pamplelune Guerlaina,
pojemnosc mniejsza niz 125 ml? widzialam 75-ki z tej serii, ale inne
zapachy. nie chce 125, bo nie wiem, kiedy ja tyle zuzyje, a droga jak pies
:( bylam dotad w klifie, w sephorze przy GC (centrum) i w GC - i porazka.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-04 19:52:03

Temat: Re: Pamplelune w warszawie?
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
>:( bylam dotad w klifie, w sephorze przy GC (centrum) i w GC - i porazka.

Aqua Allegoria wychodziła, z tego co wiem, tylko w dużych butelkach. Też
szukałam kiedyś mniejszych i w końcu kupiłam tę dużą. Przez ostatnie
trzy lata zużyłam może 1/3, bo zapach raczej imprezowy niż na codzień.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-03-04 19:59:39

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 04 Mar 2004 20:52:03 +0100, Ula Kapała <u...@h...pl> wrote:
: >
: Aqua Allegoria wychodziła, z tego co wiem, tylko w dużych butelkach. Też
: szukałam kiedyś mniejszych i w końcu kupiłam tę dużą. Przez ostatnie
: trzy lata zużyłam może 1/3, bo zapach raczej imprezowy niż na codzień.

ale sama widzialam 75-tki (co jest duzo, ale zawsze to mniej, niz 125!).
konwaliowe i jeszcze jakies. a ja potrzebuje grejfrutowe :) (IMHO swietnie
sie nadaja na codzien wlasnie)

rozumiem, ze przez te 3 lata zapach pozostal ten sam?

kasica

1. Data: 2004-03-04 20:08:28

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

>ale sama widzialam 75-tki (co jest duzo, ale zawsze to mniej, niz 125!).

O, to może wypuścili. Jak kupowałam, to nie było innych. Właściwie to
nie wiem ile ta butwlka ma ml, ale jest raczej duża jak na moje potrzeby :-)

>konwaliowe i jeszcze jakies. a ja potrzebuje grejfrutowe :) (IMHO swietnie
>sie nadaja na codzien wlasnie)

Ja mam waniliowy :-) Grejpfrutowy mam Avonu, taką wodę toaletową w
sztyfciku. Bardzo dobre.

>rozumiem, ze przez te 3 lata zapach pozostal ten sam?

Tak.
UlaK

1. Data: 2004-03-04 20:08:28

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 22:52:07

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-04 20:52:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ula Kapała* skreślił te oto słowa:

> Aqua Allegoria wychodziła, z tego co wiem, tylko w dużych butelkach.

Trzy lata temu kupowalam 75 ml.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-04 22:52:07

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 22:53:01

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-04 20:59:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> rozumiem, ze przez te 3 lata zapach pozostal ten sam?

Absolutnie ten sam, ale nawet 75 ml jest nie do wykonczenie w trzy lata (
przy uzywaniu jedynie w sezonie letnim).

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-04 22:53:01

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-06 12:03:41

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Mar 2004 23:53:01 +0100, Lia <L...@a...poczta.onet.pl> wrote:
: Dnia 2004-03-04 20:59:39 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
: przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:
:
:
: > rozumiem, ze przez te 3 lata zapach pozostal ten sam?
:
: Absolutnie ten sam, ale nawet 75 ml jest nie do wykonczenie w trzy lata (
: przy uzywaniu jedynie w sezonie letnim).

w takim razie czekaja mnie co najmniej 3 lata pachnienia grejfrutami ;) bo
wlasnie wczoraj udalo mi sie nabyc 75tke w douglasie (GM). pani twierdzila,
ze mniejsze niz 75 nie istnieja.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Acne-Derm w Krakowie
Kosmetyki Farmony i Flos-leku
krem pod oczy
Vichy- balsam z kwasami. Czy istnieje???
paznokcie rozdwajajace sie