Panczenisci w okularach

1. Data: 2002-02-20 22:53:27

Temat: Panczenisci w okularach
Od: "Johnny" <j...@o...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego wiekszosc lyzwiarzy szybkich jezdzi w okularach i to czesto o dosc
dziwnych kolorach (szkiel oczywiscie). W hali chyba nie ma takiego swiatla,
zeby az oklary zakladac. Moze chronia spojowki przed owiewaniem powietrzem.
Jada badz co badz ok. 40km/h. Ale kolarze np. jezdza czesto szybciej, a
jednak tak powszechnie okularow nie uzywaja.
Pozdrawiam
JD

2. Data: 2002-02-21 07:29:11

Temat: Re: Panczenisci w okularach
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jada badz co badz ok. 40km/h. Ale kolarze np. jezdza czesto szybciej, a
> jednak tak powszechnie okularow nie uzywaja.

Moze boja sie odpryskow lodu ?

Borys

3. Data: 2002-02-21 13:51:15

Od: polibuda sucks! <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Feb 2002 08:29:11 +0100, b...@t...pl (Borys) wrote:

>dosc
>swiatla,
>powietrzem.
>

>Moze boja sie odpryskow lodu ?

ja kiedys slyszalem (co prawda nie o lyzwiarzach) ze scigaja sie w
okularach bo to ogranicza ich pole widzenia a oni nie chca sie
specjalnie rozpraszac... hm...

STUDIA MEDYCZNE
skurcze dodatkowe
Biochemia - Bor