Panele jeszcze raz

1. Data: 2002-03-23 15:31:25

Temat: Panele jeszcze raz
Od: " Ola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wszystkie panele sa takie brzydkie? Te , ktore widzialam w sklepie,
zarowno tanie jak i drogie, wygladaly identycznie, czyli byle jak. Czy ktos
zna ladne panele? Zmuszona jestem polozyc panele ze wzgledu na to, ze
zakladanie parkietu, cyklinowanie, lakierowanie jest nie do zniesienia w
malym zamieszkalym mieszkaniu. Co o tym myslicie?

1. Data: 2002-03-23 17:06:41

Temat: Re: Panele jeszcze raz
Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Ola" <t...@w...pl> wrote in message news:a7i8hk$mgf$1@news.tpi.pl...
> [...]
> zakladanie parkietu, cyklinowanie, lakierowanie jest nie do zniesienia w
> malym zamieszkalym mieszkaniu. Co o tym myslicie?

Sa i ladne panele. Te drewniane. Barlinek lub inne. Co prawda legendy kraza
(w obie strony) o ich trwalosci, ale ja wlasnie takie polozylem i jestem
zadowolony. Zylem na panelach przez 8 lat w mieszkaniu i byly bardzo takie
sobie. Napewno lepsze niz wykladzina ale nic przyjemnego. Dotego bardzo
szybko wytarly sie pod dywanami. Te drewniane wygladaja jak parkiet i
ukladalem je tyle co panele, czyli 5 godzin 15 m2.

pozdrawiam

vpw

1. Data: 2002-03-25 10:49:32

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola pisze:

> Czy wszystkie panele sa takie brzydkie? Te , ktore widzialam w sklepie,
>zarowno tanie jak i drogie, wygladaly identycznie, czyli byle jak. Czy ktos
>zna ladne panele?

Mi podoba sie wzor classen "dab deska":
http://www.classen.pl/podlogi/p_lam_allegro_07.htm
w rzeczywistosci jest nieco ciemneijszy niz na tym obrazku.

1. Data: 2002-03-26 12:06:09

Od: "Geronimo" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytaj o firmę Baltic Wood

1. Data: 2002-03-27 07:26:18

Od: m...@p...eu.org (e-X.) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ze zakladanie parkietu, cyklinowanie, lakierowanie jest nie do
>zniesienia w malym zamieszkalym mieszkaniu. Co o tym myslicie?

Popatrz na takie z "rowkami" symulujacymi sloje - dzieki temu nie wyglada
to caliem jak PCV. JEst tez pare fajnych wzorow -nawet z tanich paneli -
np. te:
http://www.kronopol.pl/pol/urzadzaj_panele_p.html

(np. d?b Oregon, sosna Sacramento - no zalezy co se komu podoba...)

1. Data: 2002-04-02 12:44:37

Od: "Grzegorz Feret" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ludzie kronopol to ostatni .[nie wyrażę sie brzydko].. jak chcecie mięć
kłopoty to tylko kronopol polecam witex z laminatów i z drewna barlinek lub
baltic wood .

UBEZPIECZENIA
Firma Zanussi
jakie szanse reklamacji?