Panele - odporność na niszczenie przez dzieci

1. Data: 2005-05-27 11:29:50

Temat: Panele - odporność na niszczenie przez dzieci
Od: "..:: sjf ::.." <s...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam wątpliwości odnośnie paneli:
1. Czy przy małych dziaciach panele nie będą się zbyt szybko niszczyć?
Wiadomo jak to dzieci mają przeróżne pomysły, np. uderzają jakimiś
twrdymi przedmiotami (u mnie dla przykładu lekko uszkodziły listwy
meblowe mdf). Czy są na tyle trwałe że przetrzymają okres kilku lat, aż
dzieciom przejdzie?
2. Jakie panele warto założyć tak by trwałość ich była bardzo duża?
Jakiegoś konkretnego producenta/firmy.
3. Czy będzie dobrze wyglądać, gdy w jednym pokoju będą inne przykładowo
jasne, a w drugim przykładowo ciemne? Jeden pokój jest przejściowy, stąd
pytanie. I co z przedpokojem - aktualnie mam linoleum - zostawić, czy
może też dać panele?
Proszę o porady, zwłaszcza z doświadczenia.

--
[ sjf | JID:sjf[at]chrome[dot]pl | gg:2604451 | PGP/GPG ID: 0x74564AF3 ]
[ Zbieram na procka, dorzuć 1PLN --> mBank 23 114020040000380223576700 ]

2. Data: 2005-05-29 18:24:55

Temat: Re: Panele - odporność na niszczenie przez dzieci
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..:: sjf ::.." <s...@u...org> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam wątpliwości odnośnie paneli:
> 1. Czy przy małych dziaciach panele nie będą się zbyt szybko niszczyć?

Będą.
Dlatego nie kladz drewnianych. Połóż z mdf. Wymienisz jak dzieci dorosna na
lepsze.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

3. Data: 2005-05-30 10:36:55

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Lesio5 napisał(a):

> Dlatego nie kladz drewnianych. Połóż z mdf. Wymienisz jak dzieci dorosna
> na lepsze.

Hihihi, wymieni jak się dzieciaki polepszą, czy kupi lepsze panele jak
dzieciaki dorosną?

4. Data: 2005-05-30 11:26:11

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 May 2005 12:36:55 +0200
--+ sA+An +-- <s...@6...il> wrote:

> Hihihi, wymieni jak się dzieciaki polepszą, czy kupi lepsze panele jak
> dzieciaki dorosną?

imho obie podlogi dziecko zniszczy - tylko przy panelach bedzie mniej
placzu, bo tansze ;-) a MDFowe twardsze

a potem kupi co bedzie chcial(a)

Co do wygladu - mi radzono dac takie same, ale to ze wzgledu na dosc
male mieszkanie - aby nie dostawac oczoplasu przy przechodzeniu z
pomieszczenia do pomieszczenia

a linoleum bym wywalil :) tz na nie panele bym dal

Sierp

5. Data: 2005-06-04 07:20:50

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
..

> imho obie podlogi dziecko zniszczy - tylko przy panelach bedzie mniej
> placzu, bo tansze ;-) a MDFowe twardsze

Tyle, ze przetarte panele z mdf sa do wyrzucenia po wylazi plastik spod
faktury. A drewniane mozna przecyklinowac i polakierowac.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.
Lou Reed - Perfect Day

Zapalenie się sadzy w kominie
montaż okapu szufladowego Faber Flexa
Szafka z umywalką
Lodowka Bosch KGV 36640 - zarzaca sie zarowka
Wołki, wołki